Er Srbija traži: Agent za kontakt centar i reklamacije

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Shutterstock

Opis posla:

  • Tokom prvog poziva odgovara na sva pitanja putnika pri čemu koristi stručno znanje vezano za rezervacije, izdavanje karata, reizdavanje i refundaciju „Sabre” sistemu i pruža uslugu OBE podrške (online booking engine support).
  • Postupa u skladu sa postavljenim standardima o opsluživanju klijenata (npr. kvalitet govora, odgovaranje na pozive, i-mejlovi, postupanje u slučaju formiranih redova) za dolazeće pozive širom svih tržišta kako bi se obezbedilo poverenje, zadovoljstvo i lojalnost klijenata.
  • Informiše se o proizvodima, uslugama, politikama i procedurama Društva radi pružanja tačnih informacija i ispravnog sprovođenja pomenute politike i procedura.
  • Ostvaruje pojedinačne ciljeve u pogledu prihoda i pružanja usluga putnicima kako bi podržao ciljeve tima i organizacione jedinice.
  • Stara se o zaštiti podataka i poverljivosti informacija o zaposlenima i putnicima.
  • Pruža podršku online prodaji, otkriva eventualne neregularnosti u online booking sistemu, obezbeđuje rešenje i o tome izveštava odgovorna lica.
  • Upravlja procesima ispravljanja propusta i svakodnevnih isplata nadoknada putnicima.
  • Odgovara na povratne informacije dobijene od putnika i rešava njihove žalbe u saradnji sa drugim nadležnim službama u cilju zadržavanja klijenata, poštovanja ugovora o nivou usluge i ostvarivanja drugih ciljeva službe.

Uslovi

  • Srednja stručna sprema (IV)
  • Poželjno 1 godina radnog iskustva ili uspešno završena obuka za rad u Sabre rezervacionom sistemuEngleski jezik - odlično, aktivno
  • Prednost će imati kandidati koji odlično govore francuski, ruski i/ili nemački jezikRad na računaru (Word, Excel, PowerPoint)

Link za prijavu.

Rok za prijavu: 04.01.2025.