
DCV: Nezadovoljni putnici u avio-saobraćaju mogu lakše da podnesu žalbu
≫
Čitanje: oko 1 min.
Građani nezadovoljni radom operatera vazduhoplova, kao i operatera aerodroma, ubuduće će moći da podnesu reklamacije putem web-formulara dostupnog na adresi www.cad.gov.rs (odeljak Prava putnika).
Na ovaj način, Direktorat civilnog vazduhoplovstva želi da omogući korisnicima da u svega par koraka upute potencijalne žalbe.
Nova, automatizovana forma podrazumeva da s radom prestaje sistem podnošenja reklamacija putem elektronske pošte reklamacijeputnika@cad.gov.rs
Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu možete se prijaviti na stranici https://cad.gov.rs/strana/25691/.
(Aero.rs)
Video: "Zato ovu zlatnu medalju poštujem i cenim još više": Sjajna Ivana Vuleta pokazala zašto je najveća
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.