• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

DCV: Nezadovoljni putnici u avio-saobraćaju mogu lakše da podnesu žalbu

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nadležni žele da omoguće korisnicima da u svega par koraka upute potencijalne pritužbe

  • 0
Avion, ljubav, let, par na avionu Shutterstock

Građani nezadovoljni radom operatera vazduhoplova, kao i operatera aerodroma, ubuduće će moći da podnesu reklamacije putem web-formulara dostupnog na adresi www.cad.gov.rs (odeljak Prava putnika).

Na ovaj način, Direktorat civilnog vazduhoplovstva želi da omogući korisnicima da u svega par koraka upute potencijalne žalbe.

Nova, automatizovana forma podrazumeva da s radom prestaje sistem podnošenja reklamacija putem elektronske pošte reklamacijeputnika@cad.gov.rs

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu možete se prijaviti na stranici https://cad.gov.rs/strana/25691/.

(Aero.rs)

Video: "Zato ovu zlatnu medalju poštujem i cenim još više": Sjajna Ivana Vuleta pokazala zašto je najveća

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>