• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Velike nade i očekivanja: Stefani Poup, novo ime u upravi kompanije Boeing

Vreme čitanja: oko 1 min.

Američki proizvođač aviona ne krije optimizam i uverenje da će Stefani Poup ponovo uspostaviti stabilnosti i efikasnosti rada sistema u procesu povratka na nekadašnji renome i ostvareni profit

  • 0
Stefani Poup Boeing

Novi podpredsednik i operativni direktor Boeinga od 1. januara iduće godine biće Stefani Poup, dosadasnja osoba "broj 1" u Boeing Global Services sistemu logističke podrške i organizacije lanca snabdevanja rezervnim delovima.

Pozicija operativnog direktora (COO - chief operating officer) je novina u sistematizaciji uprave ovog aeronautičkog giganta. Za svoj rad u ovoj ulozi, kao i na mestu podpredsednika kompanije, odgovaraće direktno Dejvu Kalhunu, CEO-u i predsedniku kompanije.

Glavni zadatak koji ispred sebe ima Stefani Poup je nadzor nad radom sistema snabdevanja, kvaliteta, proizvodnje i projektovanja, a menadžeri ovih sektora će direktno odgovarati njoj.

Avion Dubai Aeromiting Boing Boeing 777X Tanjug/AP
Cilj kome se teži jeste povratak na staru slavu i uspeh uzdrman globalnom ekonomskom krizom, pandemijom i problemima poput gubitka poverenja u 737 MAX nakon dva fatalna udesa, kao i prilagođavanja poslovne politike i strateškog pristupa novim trendovima i međunarodnim ekološkim inicijativama.

Upravni odbor Boinga ne krije velika očekivanja i optimizam obzirom na zapažene rezultate koje je ostvarila kao operativni direktor u Boeing Global Service, kao i na prethodnoj poziciji finansijskog direktora odeljka Boeing Commercial Airplanes.

Boingovi predstavnici za štampu najavili su da ova kompanija u 2024. godini kreće u “opštu ofanzivu na svim frontovima” sa namerom da se proces tranzicije ubrza bez pada efikasnosti, kako bi se vratili na stare pozicije na još uvek nestabilnom tržištu.

Zadatak nije malo nije lak - u protekle dve godine pad profita i vrednosti akcija je evidentan, postoje problemi u samom procesu proizvodnje što usporava isporuku, a dodatnu glavobolju uzrokuju i uočeni problemi na kvalitetu izrade 787 Dreamlinera što je u protekloj godini dovelo do uvećanja troškova proizvodnje ovog modela za čak 379 miliona dolara kao i

(Aero.rs/Goran Antonijević)

Video: Havaji: Izvlačenje nasukanog aviona P-8 Poseidon iz mora

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>