• 3

Vreme čitanja: oko 2 min.

Air Serbia "dogovorila" treći i četvrti dugolinijski avion: Njujork svaki dan, Šangaj i Guangdžou u planu

Vreme čitanja: oko 2 min.

Air Serbia je nameravala da uvede u saobraćaj treći širokotrupni avion još u junu 2023. godine, ali je ugovor sa lizing kompanijom propao u poslednjem trenutku - jer je vlasnik odlučio da mu je isplativije da rashoduje avion i proda samo motore

  • 3

Srpska nacionalna avio kompanija Air Serbia (JU) je "postigla sporazum" o proširenju svoje flote širokotrupnih aviona ove godine, nakon neuspelog pokušaja da se nabavi još jedan dugolinijski avion tokom 2023.

"U proteklom periodu preduzeli smo brojne korake i nedavno su napravljeni dogovori zahvaljujući kojima će nasa flota aviona za dugolinijski saobraćaj biti proširena. To nas veoma raduje. Nova letelica će nam dati priliku da proširimo svoje prisustvo u Kini, i već se aktivno radi na pokretanju direktnih linija do novih kineskih gradova, ali i na povećanju frekvencija na linijama na kojima već letimo" napisao je generalni direktor Air Serbia u novogodišnjoj poruci zaposlenima, prenosi Ex-Yu Aviation.

Air Serbia je ranije saopštila da se nada da će do kraja prvog kvartala 2024. preuzeti svoj treći avion Airbus A330-200, kao i četvrti istog tipa tokom godine. Avio-kompanija predviđa uvođenje letova do Šangaj, za koji je obezbedila slotove (prava sletanja) za dva nedeljna leta, i Guangdžou, za koji ima dozvole za tri nedeljne rotacije.

Generalni direktor avio-kompanije, kako je Aero.rs ranije preneo, citiran je da će Air Serbia nastojati da poveća frekvencije na letovima do Njujorka - namerava da uvede čak i duple dnevne letovima nekim danima u nedelji tokom letnjeg špica

Tokom svog obraćanja na nedavnom CAPA samitu avijacije u Abu Dabiju, Marek je otkrio jednu zanimljivost kako je Air Serbia ostala "ispred nosa" bez aviona koji su nameravali da uvedu u flotu: namera je bila da treći širokotrupni avion bude uključen u saobraćaj još u junu 2023. godine, ali je ugovor sa lizing kućom propao u poslednjem trenutku.

"U leto (2023.) očekivali smo treću isporuku širokotrupnog aviona trupa, međutim, u poslednjem trenutku, vlasnik aviona je odlučio da rashoduje avion, iako je bio star samo dvanaest godina. To nam se dešava samo zbog vrednosti motora. Vlasniku aviona se više isplati da rashoduje avion i proda motore nego da ga iznajmljuje", rekao je Marek.

(Aero.rs)

Video: Dubai Airshow 2023: Kineske akrobacije na nebu u šarenilu boja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Whisper

    3. januar 2024. | 21:04

    Kupite vec jednom bar jedan avion.

  • Zlatko Stnkovic

    4. januar 2024. | 19:52

    Dugo se pricao o uvodjenu leta za Toronto. Sta je sa tim?Ima li sanse da se to ostvari? U Kanadi ima dosta nasih ljudi I ovakav let bi sigurno bio isplativ.

  • Goran Sekulic

    6. januar 2024. | 00:40

    Ne vredi, zapelo to, Kina pa Kina... okrenite ss bre zapadu, nasa dijaspora je u USA, Canada..., ne u Kini

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>