Vreme čitanja: oko 2 min.
Sedam milijardi funti za novi "look & feel" aviona: British Airways menja sedišta, uvodi USB utičnice, WiFi...
Vreme čitanja: oko 2 min.
Programom je obuhvaćeno više od 600 tačaka korisničke usluge koje British Airways planira da unapredi, saopštio je prevoznik
Britanska nacionalna avio-kompanija najavila je program, kako navodi, "poboljšanja usluga i proizvoda" u svojim avionima, na aerodromima kao i na digitalnim platformama.
British Airways (BA) pohvalio se da planira da uloži milijarde funti kako bi unapredio tzv. korisničko iskustvo (passenger experience), pre svega premium putnika odnosno onih koji tu uslugu i više plaćaju, bilo da je u pitanju putovanje višom klasom, prioritetno prijavljivanje na let ili mogućnost nošenja više prtaljaga.
Evropske avio-kompanije neretko su na meti kritika zbog veoma skromne usluge koje pružaju. Dok se od niskotarifnih avio-prevoznika ne očekuje zavidno iskustvo putovanja već samo što niža cena, one koje za sebe tvrde su legacy, odnosno kompanije sa punom uslugom, neretko ne opravdavaju više tarife koje naplaćuju.
British Airways je, poput drugih prevoznika, odlučio da poboljša uslugu u avionu kroz nove investicije vredne sedam milijardi funti, odnosno oko preko osam milijardi evra.
Programom je obuhvaćeno više od 600 tačaka korisničke usluge koje British Airways planira da unapredi, saopštio je prevoznik u utorak 5. marta.
Avio-kompanija obećava nova sedišta i putničke kabine na uskotrupnim Airbus avionima nove generacije.
Reč je o modelila A320neo i A321neo sa potpuno novim sedištima ekonomske klase na kojima rade domaći dobavljači iz Ujedinjenog Kraljevstva. Putničke kabine takođe treba da budu opremljene većim ostavama za prtljag.
Oni bolje platežni putnici koji budu sedeli u biznis klasi (Club Europe) na kratkim euromediteranskim linijama imaće pristup USB portovima za punjenje mobilnih uređaja, a najavljena je i nova pregrada za blokirano sedište u biznis klasi.
Novine se očekuju i u prvoj klasi na prekookeanskim linijama. British Airways najavljuje nova sedišta prve klase u Airbusima A380 krajem 2025. ili početkom 2026. godine.
Članovi British Airways Executive programa lojalnosti će od početka aprila moći da koriste Wi-Fi u avionima bez nadoknade. Ipak, pristup je ograničen i ne odnosi na pretraživanje interneta ili posetu društvenim mrežama, već isključivo na razmenu poruka putem digitalnih platformi.
Britanski prevoznik najavljuje promene i na zemlji, ne samo u vazduhu. Modernizacija British Airways salona se očekuje i u Londonu, Lagosu, Sijetlu, Edinburgu i Majamiju.
Avio kompanija je najavila da namerava da redizajnira veb sajt kao i i osveži mobilnu aplikaciju, a koja je već u fazi testiranja.
Poboljšane digitalne platforme će prema najavama avio-kompanije pružiti nove usluge putnicima i dati im mogućnost da bez pozivanja kontakt centra izmene delove putovanja. Neke od novih digitalnih usluga biće dostupne već krajem ove godine, obećava British Airways.
British Airways nije jedini avio-prevoznik koji je u prethodnom periodu najavio investicije u proizvode i usluge. Njegov nemački konkurent, Lufthansa je prole godine saopštila da uvodi promene u cilju unapređenja usluga. Uvodi se besplatan internet za razmenu poruka, nova sedišta, USB punjači i druge novine.
(Aero.rs)
Video: Doček prvog leta BA888 British Airways London-Beograd posle trinaest godina
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.