• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Lufthansa ponovo uvodi besplatna pića u ekonomskoj klasi na kratkim letovima, uključujući i alkohol

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kompanija sprovodi testove kako bi videla kako vraćanje više usluga u ekonomskoj klasi utiče na zadovoljstvo putnika

  • 0
Lufthansa servis Foto: Shutterstock

Lufthansa, jedan od vodećih evropskih avio-prevoznika je 2021. godine ukinula je besplatne napitke i snekove u ekonomskoj klasi na kratkim letovima pravdajući svoju odluku velikim troškovima. Prateći želje putnika, kompanija je u julu 2024. pokrenula probni period tokom kojeg putnici u ekonomskoj klasi ponovo dobijaju besplatnu kafu i čaj u ekonomskoj klasi na kratkim letovima na odabranim rutama.

Ova usluga je deo Lufthansinog plana da podigne kvalitet usluge i tako napravi razliku u odnosu na konkurenciju.

Prema pisanju portala Frankfurtflyer-u, tokom septembra 2024. godine, Lufthansa planira test u kojem će ponovo uvesti čitav spektar besplatnih pića u ekonomskoj klasi na kratkim letovima, uključujući vino, pivo i bezalkoholna pića. Ovo će se raditi samo na odabranim rutama.

Ranije su besplatna pića, uključujući pivo i vino, bila standard na mnogim evropskim letovima, ali su ih avio-kompanije u poslednjih nekoliko godina ukinule kako bi smanjile troškove. Međutim, Lufthansa je odlučila da se vrati ovoj praksi, osluškujući povratne informacije putnika i prepoznajući njihovu želju za dodatnim uslugama tokom leta.

Lufthansa servis Foto: Shutterstock

Lufthansa je takođe saopštila da će pažljivo analizirati rezultate ovog probnog perioda pre nego što donese odluku o dugoročnom uvođenju besplatnih pića na svim kratkim letovima. Putnici koji budu leteli sa Lufthansom tokom ovog perioda imaće priliku da ocene novu uslugu i daju povratne informacije koje će biti ključne za konačnu odluku kompanije.

Ovaj potez Lufthanse dolazi u trenutku kada avio-industrija nastoji da se oporavi od posledica pandemije i privuče što veći broj putnika. Uvođenje besplatnih pića, uključujući alkoholna, predstavlja pozitivan korak ka pružanju bolje  usluge i jačanju lojalnosti putnika.

Lufthansa se nada da će ova usluga naići na pozitivan odziv putnika i pomoći kompaniji da zadrži svoju poziciju jednog od omiljenih kompanija za putovanja širom Evrope.

(Aero.rs)

Video: Srpski leteći vatrogasci: Više od dva miliona litara vode izbacili na požare za manje od mesec i po

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>