Vreme čitanja: oko 2 min.
Er Srbija obustavila prodaju karata za letove ka Tianjinu posle 5. novembra
Vreme čitanja: oko 2 min.
Er Srbija nastavlja širenje na kineskom tržištu, sa novim letovima ka Guangdžou koji su pokrenuti prošlog meseca i planiranim uvođenjem dva nedeljna leta za Šangaj u januaru sledeće godine
Er Srbija je privremeno obustavila prodaju karata za letove između Beograda i Tianjina za datume posle 5. novembra, a putnici sa rezervisanim kartama za te datume su obavešteni o otkazivanju svojih letova. Kompanija je odluku donela u četvrtak, dok je poslednji let iz Beograda zakazan za 5. novembar, a povratak iz Tianjina za 6. novembar. Razlog privremenog prekida prodaje karata za ovu rutu povezuje se sa pitanjima vezanim za kadrovske resurse, dok se za sada ne zna kada će prodaja karata biti ponovo omogućena piše ExYuAviationNews.
Er Srbija nastavlja širenje na kineskom tržištu, sa novim letovima ka Guangdžou koji su pokrenuti prošlog meseca i planiranim uvođenjem dva nedeljna leta za Šangaj u januaru sledeće godine. Iz kompanije su nedavno potvrdili da je ruta ka Tianjinu profitabilna od njenog pokretanja u decembru 2022. godine, ali su dosada održavali samo jedan nedeljni let između Beograda i Tianjina, osim u novembru i decembru 2023, kada je bilo dva leta nedeljno.
Ova ruta je bila jedina moguća opcija za Er Srbiju tokom restrikcija povezanih sa koronavirusom u Kini, kada su stranim avio-kompanijama bile ograničene destinacije u toj zemlji. Peking, koji se nalazi nešto više od 100 kilometara od Tianjina i povezan je brzim vozom, nije bio dostupan za letove srpskog avio-prevoznika. I nakon ukidanja restrikcija, Er Srbija je nastavila da koristi Tianjin kao destinaciju zbog dobrih poslovnih rezultata na toj ruti.
Na osnovu broja putnika tokom prve godine rada, ruta je ostvarila dobre rezultate sa visokim prosečnim faktorom popunjenosti kabine. Međutim, avio-kompanija je održavala samo jedan nedeljni let između dva grada, izuzev u novembru i decembru 2023. godine kada su letovi obavljani dva puta nedeljno. Zbog jednog nedeljnog leta, avion Air Serbie ostaje u Tianjinu više od 24 sata po dolasku, kako bi ista posada mogla da obavi povratni let nakon odmora. Kao rezultat toga, cela rotacija traje tri dana, ističe ExYuAviationNews.
Podsećamo da Er Srbija trenutno nema direktnu konkurenciju na ovoj ruti, iako Hainan Airlines održava letove iz Pekinga ka Beogradu. Ova privremena obustava prodaje karata u okviru je strategije Er Srbije da optimizuje dugolinijske rute, što je ranije ove godine potvrdio i generalni direktor kompanije, Jirži Marek.
(Aero.rs)
Video: Pogled iz pilotske kabine: Hitan medecinski prevoz povređenog helikopterom MUP Srbije
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dejan Devic
Ako im je Kina profitabilna, zasto prebacuju dugolinijske A330 na letove unutar Evrope? Nema ekonomskog opravdanja.
Podelite komentar
Lek
A Toronto?
Podelite komentar