Vreme čitanja: oko 2 min.
Koliko je Boeing isporučio aviona tokom štrajka
Vreme čitanja: oko 2 min.
Predsednik Boeinga, Keli Ortberg, najavio je da će povratak na normalan radni režim zahtevati prilagođavanje u lancu snabdevanja i da će obnova stabilnosti u proizvodnji modela 737 MAX verovatno biti “pomalo neravnomerna”
Iako je štrajk mehaničara u Boeingu, koji je trajao od 13. septembra do 4. novembra, uzrokovao značajne poremećaje u proizvodnji, kompanija je uspela da isporuči određeni broj aviona tokom ovog perioda. Štrajk, koji je obuhvatio više od 33.000 radnika pod okriljem Međunarodnog udruženja mehaničara i radnika u vazduhoplovstvu (IAM), rezultirao je privremenim zastojem u proizvodnji. Međutim, Boeing je nastavio sa isporukama već završenih aviona, što je kompaniji donelo preko potrebne prihode, piše SimpleFlying.
Tokom štrajka, Boeing je isporučio 13 aviona 737 MAX 8 i 737 MAX 9 za devet različitih avio-kompanija širom sveta. Među američkim kupcima su se našli Alaska Airlines, Southwest Airlines i United Airlines. Alaska Airlines je preuzeo jedan avion 737 MAX 9, dok su Southwest i United primili po dva aviona 737 MAX 8.
Što se tiče međunarodnih isporuka, kompanije kao što su južnokorejski Eastar Jet i Jin Air, kao i turski SunExpress, dodale su po jedan avion 737 MAX 8 u svoje flote tokom ovog perioda. Takođe, tri kineske kompanije - Shanghai Airlines, Shenzhen Airlines i Xiamen Airlines - preuzele su ukupno pet aviona 737 MAX 8.
Osim modela 737 MAX, Boeing je uspeo da isporuči i jedan širokotrupni avion tokom štrajka – model 767F, koji je 23. oktobra primio FedEx. Boeing je nedavno najavio da će proizvodnja ovog modela biti obustavljena do 2027. godine, nakon što kompanija završi sve preostale isporuke.
Tokom trećeg kvartala, Boeing se suočio sa izazovima vezanim za inventar modela 737 MAX proizvedenih pre 2023. godine, od kojih se mnogi još nalaze u fabrici zbog ograničenja u isporukama ka određenim tržištima, uključujući Kinu. Iako su ove isporuke donele deo prihoda tokom štrajka, Boeing će tek od novembra nastaviti sa redovnom proizvodnjom i povećanjem broja novih isporuka.
Predsednik Boeinga, Keli Ortberg, najavio je da će povratak na normalan radni režim zahtevati prilagođavanje u lancu snabdevanja i da će obnova stabilnosti u proizvodnji modela 737 MAX verovatno biti “pomalo neravnomerna.”
(Aero.rs)
Video: Pogled iz pilotske kabine: Hitan medecinski prevoz povređenog helikopterom MUP Srbije
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.