Ryanair, najveća evropska niskotarifna avio-kompanija, preduzeo je odlučan korak u borbi protiv neprimerenog ponašanja putnika, podnevši tužbu u vrednosti od 15.000 evra protiv putnika koji je izazvao incident na letu.
Incident se dogodio 9. aprila prošle godine na letu FR7124 iz Dablina za Lanzarote, kada je zbog neprimerenog ponašanja jednog putnika avion morao da preusmeri let na aerodrom u Portu. Ova situacija prouzrokovala je višesatno kašnjenje, a 160 putnika suočilo se sa neočekivanim problemima, uključujući gubitak jednog dana odmora.
Ryanair je saopštio da su troškovi prouzrokovani ovim incidentom, uključujući noćenje putnika, dodatne troškove i troškove sletanja, iznosili 15.000 evra. Kompanija je sada podnela građansku tužbu Circuit sudu u Irskoj kako bi povratila te troškove od neodgovornog putnika.
U svom saopštenju, Ryanair je naglasio da ima strogu politiku nulte tolerancije prema nepristojnom ponašanju na svojim letovima. Kompanija je istakla da je njena obaveza da obezbedi sigurno i prijatno okruženje za sve putnike i posadu, bez ometanja koje izazivaju pojedinci.
Portparol Ryanaira izjavio je:
„Potpuno je neprihvatljivo da se putnici, koji su krenuli na zasluženi odmor, suočavaju sa kašnjenjima i smetnjama zbog neodgovornog ponašanja jednog putnika. Ova tužba šalje jasnu poruku da će svi koji remete letove snositi posledice svojih postupaka. Cilj nam je da putnicima i posadi omogućimo putovanje u atmosferi poštovanja i udobnosti.“
Ryanair se nada da će ovaj pravni potez služiti kao upozorenje svim potencijalno problematičnim putnicima i dodatno osigurati poštovanje pravila tokom leta. Avio-kompanija je saopštila da ostaje posvećena zaštiti većine svojih putnika i unapređenju iskustva svih na svojim letovima.
(Aero.rs)
Video: Pogled iz pilotske kabine: Hitan medicinski prevoz povređenog helikopterom MUP Srbije
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.