Lufthanza uvodi besplatno dopisivanje na interkontinentalnim letovima

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Na sve konkurentnijem tržištu dugolinijskog avio-saobraćaja, gde razlika među prevoznicima sve češće leži u detaljima usluge, avio-kompanije ulažu napore da dugotrajne letove učine udobnijim, pristupačnijim i tehnološki savremenijim. Jedan od najnovijih primera dolazi iz Lufthanze (Lufthansa), koja je od početka juna omogućila svim putnicima na interkontinentalnim linijama besplatno dopisivanje tokom leta – bez obzira na klasu u kojoj putuju.

Putnici sada mogu da šalju i primaju neograničen broj poruka, uključujući i fotografije, koristeći aplikacije poput WhatsApp-a, iMessage-a ili Vibera. Usluga funkcioniše putem FlyNet internet sistema u avionu, a jedini uslov je prijava pomoću „Majls i Mor“ (Miles & More) kartice ili mejl adrese registrovane u okviru Lufthansa Group Travel ID sistema. Registracija je moguća i tokom samog leta.

Foto: Lufthansa

Ova novina je deo trenda digitalizacije usluga u avio-saobraćaju, u kojem se nekada dodatno naplaćivane usluge – poput osnovnog dopisivanja – sve češće nude besplatno, kao standard koji se podrazumeva. Održavanje komunikacije sa porodicom i prijateljima tokom dugih letova postaje dostupno većini putnika, bez obzira na klasu sedišta ili dužinu leta.

Za razliku od ranijih godina, kada je pristup internetu u avionu bio ograničen, spor i neretko skuplji od same avionske karte, savremeni servisi sve više uključuju besplatnu mogućnost razmene poruka. Lufthanza se ovom uslugom pridružuje većem broju evropskih i azijskih avio-kompanija koje nastoje da dugolinijske letove učine digitalno pristupačnijim i u skladu s očekivanjima današnjih putnika.

Er Frans Air France Foto: Air France

Nova opcija besplatnog dopisivanja na Lufthanzinim interkontinentalnim letovima omogućena je u saradnji sa kompanijom Masterkard (Mastercard) i za sada je ograničena na razmenu poruka putem aplikacija. Putnicima koji žele punu internet konekciju i dalje su dostupni FlyNet paketi uz doplatu.

Avio-kompanije se sve manje oslanjaju na upadljive znakove luksuza, a sve više ulažu u praktična rešenja koja putnicima zaista znače – poput mogućnosti da ostanu povezani tokom leta ili da lakše iskoriste digitalne sadržaje dok su u vazduhu.

(Aero.rs)

Video: Airbus Helicopters H120

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>