Opis posla:
- Tokom prvog poziva odgovara na sva pitanja putnika pri čemu koristi stručno znanje vezano za rezervacije, izdavanje karata, reizdavanje i refundaciju „Sabre” sistemu i pruža uslugu OBE podrške (online booking engine support).
- Postupa u skladu sa postavljenim standardima o opsluživanju klijenata (npr. kvalitet govora, odgovaranje na pozive, i-mejlovi, postupanje u slučaju formiranih redova) za dolazeće pozive širom svih tržišta kako bi se obezbedilo poverenje, zadovoljstvo i lojalnost klijenata.
- Informiše se o proizvodima, uslugama, politikama i procedurama Društva radi pružanja tačnih informacija i ispravnog sprovođenja pomenute politike i procedura.
- Ostvaruje pojedinačne ciljeve u pogledu prihoda i pružanja usluga putnicima kako bi podržao ciljeve tima i organizacione jedinice.
- Stara se o zaštiti podataka i poverljivosti informacija o zaposlenima i putnicima.
- Pruža podršku online prodaji, otkriva eventualne neregularnosti u online booking sistemu, obezbeđuje rešenje i o tome izveštava odgovorna lica.
- Upravlja procesima ispravljanja propusta i svakodnevnih isplata nadoknada putnicima.
- Odgovara na povratne informacije dobijene od putnika i rešava njihove žalbe u saradnji sa drugim nadležnim službama u cilju zadržavanja klijenata, poštovanja ugovora o nivou usluge i ostvarivanja drugih ciljeva službe.
Uslovi
- Srednja stručna sprema (IV)
- Poželjno 1 godina radnog iskustva ili uspešno završena obuka za rad u Sabre rezervacionom sistemuEngleski jezik - odlično, aktivno
- Prednost će imati kandidati koji odlično govore francuski, ruski i/ili nemački jezikRad na računaru (Word, Excel, PowerPoint)
Rok za prijavu: 04.01.2025.
Video: Pogled iz pilotske kabine: Hitan medecinski prevoz povređenog helikopterom MUP Srbije
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.