Ambiciozni planovi za Nikolu Teslu: Kako koncesionar zamišlja budućnost beogradskog aerodroma
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoran
Jedna od većih grešaka ili pogrešnog projektovanja je da parkinzi nisu pokriveni.Činjenica je da si po izlasku iz Aerodromske zgrade totalno izložen vremenskim prilikama i neprilikama od nesnosnih vručina koja tope asfalt bez i jedne jedine senke, ulaziti u auto koji se pržio sat dva je neprikladno i neodgovara komforu u današnje vreme.O monsuskim kišama sa vetrom, gradom,nebih trošio reči svima je jasno našta sam aludirao.Pozdrav
Nenad
Ja kritikujem nedostatak parking mesta. Moram da koristim privatni R parking, koji je OK, ali zašto da aerodrom nema više svojih parking mesta? PRostara za rast ima, može da se napravi još garaža, postojeća je mala, a većina otvorenih parkinga je predaleko.
miami
A sta ce da se dogodi , kki 15 miliona putnika dostigne za 5 godina? Ogranicvace broj putnika povecavanjem aerodromskih taksi?