Ambiciozni planovi za Nikolu Teslu: Kako koncesionar zamišlja budućnost beogradskog aerodroma

 

Komentari

  • Zoran

    7. jun 2024. | 20:23

    Jedna od većih grešaka ili pogrešnog projektovanja je da parkinzi nisu pokriveni.Činjenica je da si po izlasku iz Aerodromske zgrade totalno izložen vremenskim prilikama i neprilikama od nesnosnih vručina koja tope asfalt bez i jedne jedine senke, ulaziti u auto koji se pržio sat dva je neprikladno i neodgovara komforu u današnje vreme.O monsuskim kišama sa vetrom, gradom,nebih trošio reči svima je jasno našta sam aludirao.Pozdrav

  • Nenad

    25. april 2024. | 09:10

    Ja kritikujem nedostatak parking mesta. Moram da koristim privatni R parking, koji je OK, ali zašto da aerodrom nema više svojih parking mesta? PRostara za rast ima, može da se napravi još garaža, postojeća je mala, a većina otvorenih parkinga je predaleko.

  • miami

    24. april 2024. | 10:36

    A sta ce da se dogodi , kki 15 miliona putnika dostigne za 5 godina? Ogranicvace broj putnika povecavanjem aerodromskih taksi?

  • Stefan

    24. april 2024. | 10:15

    Teško da će ostvariti bilo kakvu budućnost kad su smanjili plate zaposlenima kojih ionako fali u velikom broju. Nikad gore stanje nije bilo a obećavaju se razne bajke. Realnost je da se aerodrom raspada u svakom pogledu a u to će se uveriti i putnici u narednom periodu.