Aerodrom Niš pregovara o otvaranju novih linija uoči otvaranja nove terminalne zgrade

Slabiji rezultati drugog po veličini aerodroma u Srbiji posledica su problema koje je kompanija Wizz Air imala sa motorima na svojim novim Airbus NEO avionima, zbog čega je smanjen broj operacija ovog nisko-tarifnog prevoznika

Komentari

  • Goga

    15. jul 2024. | 04:44

    Vratite liniju Nis-Berlin, nekada su bili puni avioni, ceo jug je koristio usluge, sada ljudi idu u Skoplje.

    • 15. jul 2024. | 16:58

      Predrag Vucetic

      @Goga

      Mi smo samo vazduhoplovni portal a o otvaranju i zatvaranju linija odlučuje iskuljučivo avio-kompanija, dakle Ryanair. To što je avion uvek bio "pun" ne znači i da je avio-kompanija bila zadovoljna prihodima na toj linij. Nisko tarifne kompanije ostvaruju preko 30% prihoda od prodaje u avionu, rezervacije sedišta, prodaje prtljaga itd.

  • Veroljub

    14. jul 2024. | 13:55

    UVEDITE LINIJU: NIŠ -SOLUN!! Ceo jug Srbije će biti zahvalan, a linija će biti apsolutno isplativa i profitabilna!

    • 14. jul 2024. | 19:06

      Rajko

      @Veroljub

      Kako "glavni" da uvedu nesto sto ce odgovarati narodu a ne njima. Pa ako nema 300% zarade oni nece da rade...

    • 15. jul 2024. | 17:04

      Predrag Vucetic

      @Veroljub

      Veroljube, o tome koje će linija biti otvorene odlučuju aviokompanije. Nisam siguran da bi avio linija iz Niša za Solun bila rentabilna. Sa aerodroma Kraljevo postoji let za Solun sa ne baš dobrom popunjenošću.