Mi smo samo vazduhoplovni portal a o otvaranju i zatvaranju linija odlučuje iskuljučivo avio-kompanija, dakle Ryanair. To što je avion uvek bio "pun" ne znači i da je avio-kompanija bila zadovoljna prihodima na toj linij. Nisko tarifne kompanije ostvaruju preko 30% prihoda od prodaje u avionu, rezervacije sedišta, prodaje prtljaga itd.
Veroljube, o tome koje će linija biti otvorene odlučuju aviokompanije. Nisam siguran da bi avio linija iz Niša za Solun bila rentabilna. Sa aerodroma Kraljevo postoji let za Solun sa ne baš dobrom popunjenošću.
Goga
Vratite liniju Nis-Berlin, nekada su bili puni avioni, ceo jug je koristio usluge, sada ljudi idu u Skoplje.
Podelite komentar
Predrag Vucetic
@Goga
Mi smo samo vazduhoplovni portal a o otvaranju i zatvaranju linija odlučuje iskuljučivo avio-kompanija, dakle Ryanair. To što je avion uvek bio "pun" ne znači i da je avio-kompanija bila zadovoljna prihodima na toj linij. Nisko tarifne kompanije ostvaruju preko 30% prihoda od prodaje u avionu, rezervacije sedišta, prodaje prtljaga itd.
Podelite komentar
Veroljub
UVEDITE LINIJU: NIŠ -SOLUN!! Ceo jug Srbije će biti zahvalan, a linija će biti apsolutno isplativa i profitabilna!
Podelite komentar
Rajko
@Veroljub
Kako "glavni" da uvedu nesto sto ce odgovarati narodu a ne njima. Pa ako nema 300% zarade oni nece da rade...
Podelite komentar
Predrag Vucetic
@Veroljub
Veroljube, o tome koje će linija biti otvorene odlučuju aviokompanije. Nisam siguran da bi avio linija iz Niša za Solun bila rentabilna. Sa aerodroma Kraljevo postoji let za Solun sa ne baš dobrom popunjenošću.
Podelite komentar