• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Haos na aerodromu u Atlanti: Stotine metara dugački redovi za preuzimanje kofera, letovi se otkazuju

Vreme čitanja: oko 2 min.

Scene sa ljudima koji sede i leže na podovima terminala ili satima čekaj u redu za preuzimanje prtljaga ovih dana kruže na društvenim mržama

  • 0
Aerodrom Atlanta Delta Foto: Shutterstock

Globalni problemi sa IT mrežom koji su paralisali avio-industriju u petak 19. jula, ali i druge privredne sektore, još uvek se osećaju na aerodromu u Atlanti. Najprometnije vazdušno čvorište na svetu još uvek se bori sa posledicama pada globalne mreže što je rezultovalo otkazivanjem letova i drugim operativnim problemima.

Oko 250 planiranih odlaznih letova nije realizovano u ponedeljak 22. jula na aerodromu Hartsfild Džekson u Atlanti (ATL) dok je više od 300 dolaznih letova takođe otkazano, pokazuju podaci servisa za praćenje letova FlightRadar24. Ozbiljni operativni problemi koji su počeli prošlog petka padom softverske mreže nastavili su se i tokom ponedeljka, a najveće posledice u Atlanti osetili su putnici Delta Air Lines.

Scene sa ljudima koji sede i leže na podovima terminala ili satima čekaj u redu za preuzimanje prtljaga ovih dana kruže na društvenim mržama.

Mnogi su svoje nezadovoljstvo preneli novinarima lokalnih medija, žaleći se na frustrirajuće situacije u kojima su se našli.

"Let je otkazan kada sam sedeo na gejtu, tako da je bilo razočaravajuće. Vozio sam se skroz ovde i prošao kroz bezbednosnu proveru, koja je dugo trajala, a onda je [let] otkazan. Čekali su da ga otkažu dok nismo već bili na gejtu i sada moramo da čekamo u ovom redu da uzmemo svoje torbe", ispričao je jedan putnik za Fox 5 Atlanta.

"Bili smo budni od oko tri sata kako bi išli u Kanzas Siti i naši letovi su otkazani, a sada je naš prtljag izgubljen", preneo je svoje iskustvo još jedan od putnika Delta Air Lines.

Putnici su se na društevnim mrežama takođe žalili da nema automobila za inznajmljivanje (rent a car) kao i da su hotelski kapaciteti navodno popunjeni.

Povodom velikih problema na aerodromu oglasila se i sama avio-kompanija. Delta Air Lines se izvinila putnicima na društvenoj mreži X (nekadašnji Twitter) zbog otkazivanja letova. Prevoznik je naveo da će putnicima koji su se našli u tranizitu tokom poremećaja u avio-saobraćaju biti nadoknađeni troškovi hrane, smeštaja i trasnporta.

Aerodrom Atlanta Delta Foto: Shutterstock

"Tehnološki problem se dogodio tokom najprometnijeg vikenda u letnjoj sezoni, naša popunjenost kabine koja je premašila 90% ograničila je naše mogućnosti rebukiranja. Želim da se izvinim svima koji su bili pogođeni ovim događajima", navodi se u saopštenju Eda Bastijana, generalnog direktora Delta Air Lines.

(Aero.rs)

Video: Pariz Šarl de Gol aerodrom (CDG)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>