Zahteve za nadoknadu štete uputiti avio-kompanijama: Aerodrom Nikola Tesla se izvinio putnicima

Vreme čitanja: oko 1 min.

Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama, navode u Belgrade Airport

Dva dana posle obustave odlaznih letova na više od četiri časa što je prozrokovalo velika kašnjenja i otkazivanje nekih letova, na aerodromu Nikola Tesla (BEG), Belgrade Airport se i javno izvinio putnicima i pozvao ih da se obrate avikompanijama radi nadoknade pretrpljene štete.

Iako je verovatno prva asocijacija izgubljeno vreme i ono što se u pravnoj terminologiji naziva "duševni bol", kašnjenja i otkazivanja letova mogu da indukuju nemale materijalne troškove: za hotelski smeštaj, izgubljene konekcije na druge letove, troškove promene rezervacija...

"Usled greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu 21.1.2024. godine došlo je do kašnjenja i otkazivanja određenog broja letova.

Salinger Igor
Molimo vas da eventualne zahteve za nadoknadu štete uputite izabranoj avio-kompaniji koja je uvek prva tačka kontakta u situacijama sa kašnjenjima i otkazivanjem letova. Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama.

Još jednom se izvinjavamo na neprijatnostima i zahvaljujemo putnicima, avio-kompanijama, MUP-u i svim nadležnim službama na koordinaciji i saradnji da se saobraćaj te večeri normalizuje u najkraćem mogućem roku.

Nastavićemo da sarađujemo sa nadležnim službama i svim činiocima u avio saobraćaju kako bi se situacije koje mogu da utiču na kašnjenje letova i potencijalno nezadovoljstvo putnika svele na minimum", saopšteno je iz operatera Aerodroma Nikola Tesla, komapnije Belgrade Airport.