Ovo ne želite da vam se desi u avionu: Putnik ostao zaglavljen u toaletu Boeinga 737 do kraja leta

Vreme čitanja: oko 1 min.

Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspeha. Nemojte paničiti. Slećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sednete na njega i obezbedite se - rečeno je putniku koji je ceo let ostao zaglavljen na mesto gde je nameravao da provede tek nekoliko minuta

Shutterstock

Ako ste mislili da je kašnjenje aviona ili sedenje na skučenom srednjem sedištu nekog nisko-tarifnog avio-prevoznika loše iskustvo koje nikada nećete zaboraviti zbog svega - ovaj text je dokaz da može biti i mnogo gore ako nemate sreće!

Izuzimajući naravno avionske nesreće i incidentne situacije, verovatno najlošije putničko iskustvo u poslednje vreme zabeleženo je u avionu kompanije Spicejet (SG), na letu SG268 iz Mumbaija (BOM) za Bangalor (BLR) u utorak, 16. januara, navodi Hindustan Times.

Naime, neimenovani nesrećnik je odmah po poletanju, kada se isključilo upozorenje za obavezno vezivanje, uputio ka toaletu Boeinga B737-8 MAX.

Onog trenutka kada je hteo da izađe, shvatio je da je zbog kvara na bravici ostao zaglavljen u uskom prostoru toaleta, na letu koji traje oko 80 minuta.

Kabinsko osoblje i više putnika pokušalo je da mu pomogne i oslobodi ga iz toaleta, ali bezuspešno. Ostalo im je samo da se izvinu putniku čije ime (naravno) nije saopšteno, pa su u želji da ga smire, ispod vrata ugurali ceduljicu sa porukom:

“Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspeha. Nemojte paničiti. Slećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sednete na njega i obezbedite se. Čim se na pisti otvore vrata aviona, inženjer će doći”, napisali su mu.

U trenutku kada se avion parkirao na aerodromu Bangalor, dva inženjera su ušla u avion i “uspešno otvorila vrata”, saopštio je portparol nisko-budžetnog prevoznika.

“Putnika su odmah nakon toga pregledali medicinski profesionalci kako bi procenili njegovo stanje”, dodao je predstavnik kompanije.

Spicejet se izvinio putniku koji je ukupno proveo u toaletu gotovo dva sata na "neprijatnom iskustvu" i refundiralo troškove karte koju je platio.

(Aero.rs)