Latinska Amerika i Afrika na radaru Lufthanse: Ekspanziju koči spora isporuka Boeing aviona

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore" - kaže dobro poznata poslovica. U sedištu Lufthansa Grupe u Kelnu vode se upravo ovom porukom dok se kompanija bori sa sve žešćom konkurencijom kineskih prevoznika

Foto: Shutterstock

Lufthansa Grupa suočava se sa velikim izazovima kada su u pitanju letovi ka Dalekom istoku. Zbog obilaska ruskog vazdušnog prostora i nemogućnosti pariranja kineskim prevoznicima, germanska grupacija svoju pažnju usmerava na nova tržišta u Latinskoj Americi i Africi.

"Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore" - kaže dobro poznata poslovica. U sedištu Lufthansa Grupe u Kelnu vode se upravo ovom porukom dok se kompanija bori sa sve žešćom konkurencijom kineskih prevoznika.

Foto: Shutterstock

Sankcije usmerene protiv Ruske Federacije "zatvorile su" vazdušni prostor najveće zemlje sveta za nemačke i evropske avio-kompanije. Obilaženje Rusije na letovima do destinacija na Dalekom istoku povećalo je troškove Lufthansa Grupe dok njeni konkurenti iz Kine još uvek koriste vazdušni prostor iznad Rusije.

Sve ovo ne ide u prilog konkurentnosti Lufthanse zbog čega grupacija razmatra pokretanje letova ka novim destinacijama u Latinskoj Americi i Africi.

Foto: Kirill KUDRYAVTSEV / AFP / Profimedia

Karsten Špor, direktor Lufthanse, smatra da se avio-kompanija mora orijentisati više ka južnoj hemisferi. On je u ponedeljak izjavio da Lufthansa "testira" dve nove destinacije - Johanezburg i Sao Paulo, preneo je aero.de. Otvaranje novih linija iz Frankfurta moglo bi da se dogodi već 2025. godine.

Ekspanziju na jugu trenutno "koči" spora dinamika isporuka Boeing 787-9 aviona. U flotu Lufthansa Grupe u narednim godinama treba da bude uvršteno još 15 Dreamlinera ali je vreme njihovih isporuka trenutno neizvesno.

Dok se čeka na dolazak novih aviona iz SAD, avio-kompanija razmatra proširenje mreže destinacija sa ITA Airways u kojoj ima manjinsko vlasništvo. Karsten Špor veruje da ITA Airways i njeno čvorište u Rimu imaju geografske prednosti za saobraćaj ka afričkim i latinoameričkim odredištima.

Lufthansa Grupa je prema pisanju medija zainteresovana i za akviziciju portugalske avio-kompanije TAP Air Portugal, avio-kompanije sa velikim brojem letova ka Južnoj Americi.

(Aero.rs)