Er Srbia traži: Specijalistu podrške zemaljskim uslugama

Vreme čitanja: oko 1 min.

Salinger Igor

Opis posla

  • Odgovara za celokupno upravljanje i nadzor svih pružalaca zemaljskih usluga na aerodromima u njegovom delokrugu i nadležnosti.
  • Razvija i vodi odnose sa ključnim poslovnim partnerima na aerodromima za koje je zadužen.
  • Stara se da se svi poslovi vezani za aerodrom obavljaju u skladu sa priručnicima Air SERBIA i u skladu sa propisima i definisanim standardima u domenu bezbednosti i obezbeđivanja.
  • Promoviše svest kompanijske politike bezbednosti i bezbednosnu kulturu kod pružaoca usluga.
  • Sprovodi politiku prijavljivanja propusta i grešaka „bez reperkusija“.
  • Odgovoran za vođenje istrage u bezbednosnim slučajevima dodeljenim od strane službe Bezbednosti i Usklađenosti, implementiranje utvrđenih korektivnih i preventivnih mera, praćenje implementacije.
  • Odgovoran za utvrđivanje bezbednosnih rizika u skladu sa procedurama za procenu rizika i stara se da odgovarajuće mere za smanjenje rizika budu sprovedene kako bi se obezbedila bezbednost u radu.
  • Odgovara za uvođenje i kontrolu utvrđenih nivoa usluga na aerodromima u njegovom delokrugu, starajući se za ujednačen nivo operativnih poslova i usluga klijentima.
  • Odgovoran za primenu plana za vanredne situacije i nastavak poslovanja u domenu zemaljskih poslova.
  • Odgovoran za finansijsku kontrolu izvršenih usluga u aerodromskoj mreži.
  • Sprovodi mere za kontrolu troškova i stara se da se utvrde i iskoriste mogućnosti za optimizaciju prihoda i smanjenje troškova na aerodromu.
  • Daje predlog za usklađivanje SLA ugovora sa poslovnim partnerima kako bi se obezbedio ujednačen nivo pružanja usluga.
  • Prati izvršenje usluga i daje predlog za ispostavljanje faktura za naplatu penala defnisanim ugovorima.
  • Odgovoran za uspostavljanje zemaljskog opsluživanja na svim novim stanicama u mreži kako bi se dostigli očekivani standardi usluga pruženih putnicima i dostigli odobreni poslovni planovi.

Uslovi:

  • Srednja stručna sprema (IV)
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva
  • Rad na računaru (Word, Excel, PowerPoint)
  • Engleski jezik – odlično, aktivno

Link za prijavu.

Rok za prijavu: 03.01.2025.