Gotovo u isto vreme kad je kompanija Etihad Airways postigla dogovor sa Vladom Srbije o vraćanju poslednjih 16.6 odsto vlasništva u kompaniji Air Serbia, pojavila se vest da avio-prevoznik iz Abu Dabija razmišlja o povratku u region bivše Jugoslavije.
Tri godine prošlo je otkako je Etihad prekinuo obavljanje saobraćaja na ovim prostorima (sa izuzetkom udela u kompaniji iz Beograda). S druge strane, već drugu godinu za redom ovaj prevoznik obara rekorde u profitu i sprema se za veliku ekspanziju svoje flote i mreže letova.
Etihad bi do 2030 trebalo da duplira svoju flotu na 150 aviona i da tri puta uveća broj putnika, navodi Ex-Yu Aviation
U proteklom periodu ova avio-kompanija je prošla kroz detaljno restrukturiranje usled propale strategije investiranja u avio-prevoznike koji su u problemu širom sveta. Od nedavno kompanija se fokusira na kvalitetu usluga i predstavljanju novih ruta sa naglaskom na letove ka Evropi.
![Etihad Airways Airbus A380-861 (A6-APH) Etihad Airways Airbus A380-861 (A6-APH)](https://xdn.tf.rs/2023/07/27/shutterstock642758461-460x0.jpg)
Nedavno je ministar transporta i komunikacija Severne Makedonije Blagoj Bočvarski imao razgovore sa zvaničnicima Ujedinjenih Arapskih Emirata, tokom kojih je razgovarano o mogućnostima uvođenja linije između Skoplja i Abu Dabija.
(Aero.rs/AB)
Video: British Airways u Beogradu posle trinaest godina
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.