• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovo ne želite da vam se desi u avionu: Putnik ostao zaglavljen u toaletu Boeinga 737 do kraja leta

Vreme čitanja: oko 1 min.

Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspeha. Nemojte paničiti. Slećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sednete na njega i obezbedite se - rečeno je putniku koji je ceo let ostao zaglavljen na mesto gde je nameravao da provede tek nekoliko minuta

  • 0
WC toalet u avionu Shutterstock

Ako ste mislili da je kašnjenje aviona ili sedenje na skučenom srednjem sedištu nekog nisko-tarifnog avio-prevoznika loše iskustvo koje nikada nećete zaboraviti zbog svega - ovaj text je dokaz da može biti i mnogo gore ako nemate sreće!

Izuzimajući naravno avionske nesreće i incidentne situacije, verovatno najlošije putničko iskustvo u poslednje vreme zabeleženo je u avionu kompanije Spicejet (SG), na letu SG268 iz Mumbaija (BOM) za Bangalor (BLR) u utorak, 16. januara, navodi Hindustan Times.

Naime, neimenovani nesrećnik je odmah po poletanju, kada se isključilo upozorenje za obavezno vezivanje, uputio ka toaletu Boeinga B737-8 MAX.

Onog trenutka kada je hteo da izađe, shvatio je da je zbog kvara na bravici ostao zaglavljen u uskom prostoru toaleta, na letu koji traje oko 80 minuta.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A post shared by trb. (@therahulbhalerao)

Kabinsko osoblje i više putnika pokušalo je da mu pomogne i oslobodi ga iz toaleta, ali bezuspešno. Ostalo im je samo da se izvinu putniku čije ime (naravno) nije saopšteno, pa su u želji da ga smire, ispod vrata ugurali ceduljicu sa porukom:

“Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspeha. Nemojte paničiti. Slećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sednete na njega i obezbedite se. Čim se na pisti otvore vrata aviona, inženjer će doći”, napisali su mu.

U trenutku kada se avion parkirao na aerodromu Bangalor, dva inženjera su ušla u avion i “uspešno otvorila vrata”, saopštio je portparol nisko-budžetnog prevoznika.

“Putnika su odmah nakon toga pregledali medicinski profesionalci kako bi procenili njegovo stanje”, dodao je predstavnik kompanije.

Spicejet se izvinio putniku koji je ukupno proveo u toaletu gotovo dva sata na "neprijatnom iskustvu" i refundiralo troškove karte koju je platio.

(Aero.rs)

Video: United States Air Force Boeing C-40B

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>