Srbija dobila prvog vazduhoplovnog operatera koji omogućava letove sa vodenih površina
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan Grbovic
To se zove "hidrodrom". Pogledajte malo na Maldivi gde se upotrebljava više desetina hidroaviona regularno. Povezuje glavni atol Malemale sa mnogobrojna autorima u okolini
Gajic Milan
Srbija I'ma Puno mesta gde se vodene povrsine mogu koristiti za poletanje I sletanje aviona....to treba koristiti.....Srbija bi trebala napraviti I fabriku manjih aviona Koji mogu koristiti vodene povrsine za poletanje I sletanje.....na savi I Dunavu treba obezbediti povrsine za poletanje I sletanje ovakvih aviona......
AV
Na svu sreću imamo barem deset letillišta na vodi koje je taj isti direktorat (ne)registrovao, a poletanje i sletanje van registrovanih letilišta je rekao bih prekršaj, osim ako nisi dobar s vlastima s druge strane šta se sve može naći u aviJonu kada nema kontrole, zaključite sami... Svakim danom sve više izrastamo u ozbiljnu privatnu prćiju ..!