Šta Er Srbija namerava sa četvrtim širokotrupnim avionom A330?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ujka Vasa
A Majami? Ova destinacija je mnogo važnija za naše građane u tom delu Amerike i avion bi uvek bio pun,nego te kineske destinacije,kojima lete isključivo Kinezi,pa ako im je to važno nek angažuju nekog kineskog prevoznika.
Marko
Mislim da je vreme da se širom...treba razmisliti o kupovini neke od kompanija u okruženju. Za našu flotu mogla bi biti zanimljiva prvo neka avio kompanija iz Crne Gore ili Republike Srpske a kasnije možda i u Albaniji. To su zemlje sa velikom diasporom
Rile
Da imamo 20 velikih aviona pa jedan u rezervi bilo bi mi logično. Ali 3 da lete, a jedan skupi u rezervi je bas za ozbiljniju računicu.