Turisti iz Belgije i Holandije već tri dana čekaju u Šarm el Šeiku na avion za Hurgadu

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Više od 40 turista iz Holandije i Belgije koji su posredstvom kompanije TUI flaj Nederland (TUI Fly Netherland) krenuli na odmor u Egipat zaglavljeni su od petka posle podne u Šarm el Šeiku i čekaju na završetak putovanja za Hurgadu.

Problemi su počeli u petak, 4. aprila ujutru, kada je avion-kompanije TUI flaj Nederland poleteo iz Ajndhovena, sa planiranim presedanjem u Šarm el-Šeiku pre nastavka puta za Hurgadu. Međutim, nakon sletanja u Šarm, putnici su ostali u avionu više od tri i po sata zbog tehničkog problema na letelici, Boingu 737 MAX 8, registrovanom kao PH-TFR.

Na kraju su iskrcani i autobusom prevezeni u obližnji hotel, gde ih je TUI putem SMS-a obavestio da nastavak putovanja istog dana nije moguć i rezervisao dodatno noćenje u hotelu.

TUI fly Netherlands Foto: Shutterstock

Usledio je niz promena termina i otkazanih letova: U subotu, 5. aprila, TUI je najavio novi let za nedelju ujutru, koji je zatim pomeren za podne, pa opet za 21 čas. Taj poslednji pokušaj je otkazan nakon što su putnici već ušli u avion, ponovo zbog tehničkih problema, piše Aviation24.

Putnici su kivni na komunikaciju sa agencijom, koja je "ispod svakog standarda": Obaveštenja stižu isključivo SMS-om, često u poslednjem trenutku i s konstantno promenjenim informacijama, navode putnici, svedočeći da "čak ni  osoblje TUI-ja ne zna šta se dešava".

TUI fly Netherlands Foto: Shutterstock

Kao odgovor na rastuće kritike, portparol TUI-a Pit Demejeri potvrdio je da je problem sa originalnim avionom bio ozbiljniji nego što se prvobitno mislilo.

"Doveli smo ekipu tehničara, ali kvar nije mogao da se otkloni. Kako bismo izbegli dodatnu neizvesnost, poslali smo zamenski avion da preveze putnike do odredišta".

TUI fly Netherlands Foto: Shutterstock

Putnici se nadaju da će do ponedeljka naveče stići u Hurgadu, s obzirom na to da bi let koji TUI planira trebalo da se realizuje u kasnim poslepodnevnim satima iz Šarm-el-Šeika.

"Trudimo se da ne bombardujemo putnike informacijama dok nemamo potvrđene i korisne novosti. Ipak, razumemo njihovu frustraciju i radimo na tome da to popravimo", rekao je Demejeri i potvrdio da će TUI obeštetiti pogođene putnike zbog neprijatnosti.

(Aero.rs)

Video: Air Serbia Airbus A319 na aerodromu Nikola Tesla

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>