IndiGo Erlajns: Otkazali letove zbog vojne akcije, sada na meti nezadovoljnih putnika

   
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Indijska niskotarifna kompanija IndiGo Erlajns (IndiGo Airlines - 6E), bila je prinuđena da zbog vojne operacije Sindor protiv Pakistana do danas obustavi letove na nekoliko linija. Avioni ovog prevoznika nisu leteli ka Šrinagaru, Džamuu, Amritsaru, Lehu, Čandigaru i Radžkotu, što je dovelo do velikog nezadovoljstva putnika.

Razlog za ovo nezadovoljstvo ne leži u akciji protiv terorističkih kampova u Pakistanu i pakistanskom delu Kašmira, već u načinu na koji IndiGo sprovodi povraćaj novca.

Prema pisanju portala Aviationa2z, putnik po imenu Anjuš Bhatije kupio je ranije kartu od Čandigara do Mumbaija po ceni nešto većoj od 10.000 rupija (oko 110 evra). Kada je IndiGo otkazao let zbog sukoba, Bhatia je dobio povraćaj od samo 2.050 rupija, dok je 8.111 rupija naplaćeno kao taksa za otkazivanje i dodatnih 300 rupija kao usluga.

U objavi na mreži X od 12. maja 2025, Bhatia je ovu naplatu nazvao "očiglednom pljačkom", napomenuvši da su druge aviokompanije, poput Air India (AI), nudile gotovo potpune povraćaje.

Njegov post, uz priložen snimak detalja povraćaja, brzo je privukao pažnju javnosti i pojačao kritike na račun politike IndiGo-a tokom vanrednih situacija kao što su geopolitički sukobi.

IndiGo Airlines Foto: Shutterstock

IndiGo je u početku odgovorio obećanjem da će ispitati slučaj, ali je kasnije pojasnio da je problem nastao zbog platforme za rezervaciju treće strane. Kompanija je tvrdila da je sa njihove strane izvršen potpuni povraćaj, i pozvala Bhatiju da kontaktira svog turističkog agenta.

Ovo objašnjenje, međutim, nije umanjilo nezadovoljstvo javnosti, jer su i drugi putnici izvestili o sličnim iskustvima. Na primer, Nilabra Sengupta i Rašmit Gandi su 12. maja 2025. godine takođe na mreži X izrazili nezadovoljstvo zbog naplate od 20.000 i 3.400 rupija, za otkazane letove do Čandigara.

Mohamed Alzafar Zija, stručnjak za tehnologiju indijskog porekla koji živi u Švedskoj, suočio se sa ozbiljnim problemima u putovanju kada je pokušao da stigne iz Rančija do Kopenhagena preko Nju Delhija. Lančani efekti kašnjenja leta doveli su do značajnih finansijskih gubitaka i frustracije.

Zija je rezervisao let IndiGo 6E 5062 planiran za 9:30 ujutru, sa očekivanim dolaskom u 11:20. Njegov međunarodni let Air India iz Delhija ka Kopenhagenu trebalo je da poleti u 14:10, ostavljajući više od tri sata za presedanje. Međutim, domaći let IndiGo-a je kasnio sat i 50 minuta, čime je Ziji ostalo nedovoljno vremena za transfer na aerodromu u Delhiju. Zbog tog kašnjenja, Zija je propustio međunarodni let za Kopenhagen. Propust je rezultirao finansijskim gubicima od oko 50.000 rupija, uključujući novu avionsku kartu, smeštaj preko noći u Delhiju i gubitak dnevnice na poslu.

IndiGo Airlines Foto: Shutterstock

Zija se obratio obema aviokompanijama, a osoblje IndiGo-a na aerodromu u Delhiju je opisao kao "veoma nepristojno" i nepripremljeno da preuzme odgovornost. Dobio je samo email adresu za žalbe. Odgovor na njegovu žalbu opisao je kao "običnu izlizanu šablonsku poruku" koja nije odgovorila na konkretne probleme koje je naveo.

Nakon što je Zija podelio svoju priču u viralnoj objavi na LinkedIn-u, IndiGo je odgovorio navodeći da je do kašnjenja došlo zbog "zagušenja u vazdušnom saobraćaju", što su klasifikovali kao "okolnost van njihove kontrole". Iako je kompanija izrazila žaljenje zbog neprijatnosti, nije ponudila nikakvu nadoknadu za nastale troškove i poremećaje.

(Aero.rs)

Video: Jedini preživeli lažni MiG-29: Kako je jedna maketa izbegla i NATO i uništenje u filmu Darka Bajića

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>