Evo jednog od razloga zašto Er Srbija posluje sa velikim gubicima koju nadoknađuje ,uz pomoć vlasti, iz privrednih resursa bržave. Mene interesuje kome to odgovara postojanje avo-linije duge 204 km, kopnenim putem ?!
A o isplativosti ni reči. Koliko je više goriva potrošio a i plaćanja za prelet preko druge Države ni reči. Da li je bilo pametbije da se otkaže let ili odloži zbog vremenskih neprilika.
Karlo
Evo jednog od razloga zašto Er Srbija posluje sa velikim gubicima koju nadoknađuje ,uz pomoć vlasti, iz privrednih resursa bržave. Mene interesuje kome to odgovara postojanje avo-linije duge 204 km, kopnenim putem ?!
Podelite komentar
Zoran
A o isplativosti ni reči. Koliko je više goriva potrošio a i plaćanja za prelet preko druge Države ni reči. Da li je bilo pametbije da se otkaže let ili odloži zbog vremenskih neprilika.
Podelite komentar
Karlo
@Zoran
A gede je kontrola i servis aviona. I sve to za let od 204 km, ali kopnom
Podelite komentar