
Avion koji nije prošao u Er Srbiji prevezao 20.000. putnika u prvih mesec dana za Er Montenegro
Crnogorska nacionalna avio-kompanija Er Montenegro (Air Montenegro) na društvenim mrežama je s ponosom obeležila zanimljiv jubilej – njen novi avion Embraer E195, registracije 40-AOE, prevezao je danas od 4. jula svog 20.000. putnika na redovnoj liniji iz Podgorice za Beograd (let 4O-100). U znak zahvalnosti, srećnom putniku uručene su dve povratne karte za bilo koju destinaciju iz mreže ove kompanije.
Ono što ovaj događaj čini još interesantnijim jeste istorijat samog aviona. Naime, isti vazduhoplov je prethodno bio namenjen Er Srbiji, koja se u poslednjem trenutku povukla iz dogovora o njegovom angažovanju. Prema informacijama koje je objavio portal Aero.rs, razlog je bio problem sa tehničkom dokumentacijom, zbog čega avion nije ušao u saobraćaj i uveden u srpski registar civilnih vazduhoplova.
Er Montenegro je, međutim, odlučio da ga uvede u saobraćaj kao treći avion tipa E195 u svojoj floti. Od tada, 4O-AOE uspešno obavlja letove a sada kompanija i simbolično beleži ovaj mali jubilej.
Podsećamo, Er Montenegro trenutno u floti ima tri aviona tipa Embraer E195 i jedan E-190 ukrajinske avio-kompanije Windrose Airlines, angažovan u vet lizingu. Isticanje konkretnih rezultata jednog aviona i dodela nagrade jubilarnom putniku predstavljaju neuobičajen pristup u avio-industriji i otvaraju prostor za različita tumačenja — od marketinškog poteza do poruke kritičarima i konkurenciji.
(Aero.rs)
Video: Aeromiting Rivolto: EF2000 vs Galeb G-2
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ime
Znači leteo pun - 118 mesta, 31 dan i to 5,5 puta dnevno za Beograd.
Podelite komentar
Мехос
Да ли је реално да је сваки дан током месеца превезао 600 и нешто путника
Podelite komentar
Alex
Ovo kao da je pisao AV, 20 hiljada putnika za 30 dana ili ti svaki dan po 660 putnika sto i nebi bio problem da u njega staje 350 putnika i da je svaki dan svaka tura bila ful puna a letao jednom do BG i nazad za PG a ovako je malo nerealno da je pravio dnevno po 3 ture za Beograd i da je u oba pravca svih 30 dana bio popunjen do zadnjeg mesta jer samo tako je za mesec dana avion u koji staje ispod 120 putnika mogao prevasti 20 hiljada putnika. Mozda je putnike preuzimao i ispustao u vazduhu u tranzitnim gradovima, nikad se ne zna :))))
Podelite komentar