Tužan kraj prvog evropskog Boeinga 737-300: YU-AND, pionir evropskog neba završio u starom gvožđu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Proka
Bio sam u ekipi padobranaca koja je na dan otvaranja Niškog aerodroma skočila demo skok i dočekala YU-AND kraj piste. Sećam se našeg oduševljenja kad smo videli prvenac iz te Jatove flote Boinga 737-300. Iskreno mi je žao što nije završio u muzeju vazduhoplovsta, krilo uz krilo sa Karavelom.......
Bgd
Srbija je poznata po cuvanju istorije i tradicije. Neverovatan narod.
Petar
Mala anegdota: Po sletanju na LYBE te 1985. godine - piloti Lufthanse, dolaze do pilota JAT-a i pitaju da li bi mogli da ih provedu i pokažu im avion, jer je to prvi put da vide novi tip uživo. Samo mala digresija gde smo bili, a gde smo danas...