Pobuna putnika Vuelinga: 10 sati čekali na poletanje, ostavljeni da prenoće na aerodromu, ni vodu im nisu dali

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Let Vuelinga od Ibice do Alikantea pretvorio se u noćnu moru za skoro 200 putnika, nakon što su nakon kašnjenja dužeg od 10 sati mnogi ostavljeni da prenoće u aerodromskom terminalu.

Planirani let VLG1353 trebalo je da poleti u sredu uveče u 21:55, ali je tehnički kvar primorao putnike da napuste avion neposredno pre ponoći.

Aviokompanija je potom saopštila da će let biti pomeren za četvrtak ujutru, ali je loša komunikacija i niz ponovljenih problema izazvao sve veće nezadovoljstvo putnika.

avioni i fudbal Foto: Urbanandsport/NurPhoto/Shutterst / Shutterstock Editorial / Profimedia

Neki putnici uspeli su da se vrate kući te noći, ali mnogi, uključujući porodice sa bebama i osobe kojima je bila potrebna posebna pomoć, nisu imali drugog izbora nego da spavaju u terminalu aerodroma na Ibici.

Prema svedočenjima putnika, Vueling je odbio da im obezbedi hotelski smeštaj uz obrazloženje da je kašnjenje prekratko da bi to opravdalo, i umesto toga podelio vaučere za brzu hranu. Zahtevi za vodom, navodno, dočekani su upućivanjem na slavine na aerodromu.

avion Airbus A320 Vueling Urbanandsport/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

Do zore su tenzije porasle jer je obećani jutarnji polazak ponovo odložen zbog odsustva posade, koja nije bila dostupna do posle 08:00. Avion tipa Airbus A320, registarske oznake EC-OKH, na kraju je poleteo u 09:00 i sleteo u Alikante nešto posle 10:00, sa gotovo 12 sati zakašnjenja.

Frustracija je kulminirala u terminalu, gde su besni putnici nakratko blokirali izlaz na ukrcavanje drugog Vuelingovog leta za Barselonu, uzvikujući: „Niko ne napušta ostrvo dok mi ne odemo.“ U incident su se umešali pripadnici Civilne garde i obezbeđenje aerodroma, piše portal Aviation24.

Putnici su se takođe žalili da im je uskraćen pristup zvaničnim formularima za žalbe i da su tokom celog događaja dobijali kontradiktorne informacije, koje često nisu davali Vuelingovi zaposleni već zemaljsko osoblje. Ceo slučaj dodatno je podstakao kritike na račun avio-kompanije zbog načina na koji je upravljala krizom, a putnici su iskustvo opisali kao „sramotno“ i „potpuni nedostatak poštovanja“.

(Aero.rs)

Video: Gašenje požara u Crnoj Gori: Helikopter Kamov Ka-32

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>