Turkish airlines potpisao rekordnu narudžbinu Boinga: do 75 Drimlajnera 787 i 150 aviona 737 MAX

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Avionautik

    27. septembar 2025 | 02:10

    Po koji put??? U poslednjih deset godina postoje najmanje 2 velika javne najave za masovnu obnovu flote koje su kasnile, odložene ili nikad u potpunosti realizovane, plus nekoliko velikih pregovora koji su se delimično realizovali (ugovori potpisani za deo narudžbina, isporuke iznajmljenih aviona umesto direktnih isporuka, odlaganja zbog motora itd.). - Broj „velikih najava koje nikad nisu u potpunosti ostvarene” (2015–2025): najmanje 2 jasna slučaja (plus 1-2 velika pregovora koji su bili odloženi ili izmenjeni). - Realizacija: češće je delimično ispunjenje (potpisane stavke + neke isporuke), naročito kod dogovora koji uključuju Boeing zbog problema sa motorima i rokovima isporuke.