Lufthansa Group redizajnirala ždrala i predstavila novi vizuelni identitet

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Lufthansa Group predstavila je sveobuhvatan redizajn vizuelnog identiteta, sa ciljem da se naglasi povezanost brendova unutar grupacije i putnicima pruži jasnija slika o zajedničkim uslugama. Novi identitet obuhvata osvežen izgled čuvenog ždrala, novu tipografiju i proširenu paletu boja, a predstavlja jednu od najvažnijih promena u poslednjoj deceniji za ovu aviogrupu.

U okviru novog dizajna, ždral koji simbolizuje Lufthansa Group zadržava prepoznatljivu siluetu, ali se prvi put prikazuje bez kružnog okvira. Uz to je uvedena paleta sa šest novih nijansi koje simbolično predstavljaju prelaz od zemlje ka nebu, čime se naglašava raznolikost i širina grupacije. Putnici će ove promene postepeno primećivati na digitalnim platformama, aerodromskim materijalima i na samim avionima.

new brand identity Foto: Lufthansa Group

Dieter Vrank (Dieter Vranckx), glavni komercijalni direktor Lufthansa Group, ističe da novi identitet označava razvoj grupe u pravcu integrisanog modela poslovanja:

„Lufthansa Group se razvija od grupacije avio-kompanija u integrisanu avio-grupu. Novi identitet nije samo vizuelno osveženje, već strateški korak koji daje jasnu tačku oslonca putnicima. On odražava naše vrednosti i obećanje koje želimo da pružimo svim putnicima, bez obzira na to kojom avio-kompanijom iz grupe lete.“

new brand identity Foto: Lufthansa Group

Sve avio-kompanije u okviru Lufthansa Group zadržaće svoje individualne brendove i vizuelne smernice, ali će zajednička pripadnost biti dodatno istaknuta. Natpis „Member of Lufthansa Group“ već je uveden na digitalnim bording kartama, veb platformama i na ukupno 160 aviona grupacije. Tokom naredne godine, ovaj dodatak biće vidljiv i na ulazima u salone širom mreže, kao i na aerodromskim materijalima poput oznaka prtljaga i putnih dokumenata.

new brand identity Foto: Lufthansa Group

Lufthansa Group je danas četvrta najveća avio-grupa na svetu prema prihodu i veličini flote. U njenom sastavu nalazi se pet nacionalnih avio-kompanija, nekoliko avio-kompanija usmerenih na turistička putovanja, Lufthansa Cargo, Lufthansa Technik i više od 300 povezanih preduzeća.

new brand identity Foto: Lufthansa Group

Novi identitet treba da učvrsti zajedničku prepoznatljivost i predstavi Lufthansa Group kao jedinstvenu celinu u kojoj sve kompanije dele iste vrednosti i standard usluge, uz zadržavanje sopstvenih karakteristika i tržišne uloge.

(Aero.rs)

Video: Beograd spojen sa Astanom redovnim letom: Konferencija za medije SCAT Airlines u Beogradu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>