• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Završio karijeru komercijalnog pilota i otvorio školu letenja sa smeštajem u avionima!

Vreme čitanja: oko 2 min.

Od jednog DC-6, došao je do (trenutno) dva stara aviona kojima je promenio namenu i još dva koji treba da stignu i postanu - kuće. S krilima

  • 0

Džon Kotvicki prvo je držao svoju školu letenja. Onda je rešio da postane pilot u komercijalnoj avio-kompaniji, gde je izgradio karijeru. A onda je rešio da se vrati svojim korenima. Ponovo je otvorio školu letenja. Ovaj put - na Aljasci.

Ovu odluku doneo je nakon jednog godišnjeg odmora koji je proveo na jugu centralnog regiona ove američke savezne države: posmatrao je prirodu, bio fasciniran medvedima i - pronašao povoljno mesto da otvori svoju školu za pilote  FLY8MA, navodi portal Simple Flying.

Za razliku od klasično opremljenih modernih škola - on je rešio da svoje "pitomce" smesti - u avione. Isprva, FLY8MA imala je samo pistu, ali je Kotvicki izgradio nekoliko kabina za kadete, ali i posetioce Aljaske koji su želeli da uživaju u prirodi. A potom je rešio da sve podigne na viši nivo:

"Pomislio sam - bilo bi kul da nabavimo stari avion i pretvorimo ga u kuću. Da ga učinimo udobnim, stavimo đakuzi na krilo, mesto za roštiljanje..." Od jednog DC-6, došao je do (trenutno) dva stara aviona kojima je promenio namenu i još dva koji treba da stignu i postanu - kuće. S krilima.

Kotvickije preuredio Douglas DC-6 napravljen 1956. godine, koji je ranije prevozio kargo i gorivo do udaljenih oblasti  Aljaske. Drugi avion je DC-9 koji je ranije bio u vlasništvu DHL-a kompanije za dostavu paketa i pošte. Avion je još uvek obojen u svoju prepoznatljivu žuto-crveni livery.

DC-6 ima dve spavaće sobe i jedno kupatilo, kao i kompletnu kuhinju, dnevnu sobu i kokpit. Nalazi se pored FLY8MA privatne piste duge 1.700 stopa, pružajući dovoljno prostora za parkiranje automobila, kamiona i aviona tipa „bush“.

Rezervacije za DC-9 su upravo otvorene, a može ugostiti sedam gostiju u tri spavaće sobe i dva kupatila, piše CNN. Smeštaj takođe ima saunu i đakuzi. Međutim, dva aviona nisu dovoljna za Kotvickog, jer planira da preuredi Boeing 727 u smeštaj gde će gosti moći da se okupljaju.

Treći avion će imati veliku kuhinju i veliki trpezarijski sto. Đakuzi i terasa na krilu aviona, ovaj put sa kaminom - takođe je u planu.

Kotvicki je kupio i četvrti avion, a namerava da sagradi i kontrolni toranj visok 60 stopa sa staklenom kupolom koja će takođe služiti za smeštaj gostiju, ali će pružati i jedinstveni pogled na polarno svetlo.

Zbog izuzetno hladnih temperatura i klime, Kotwicki kaže da održavanje aviona može biti teško. Tokom najhladnijih delova godine, račun za grejanje svakog aviona iznosi između 1.500 i 2.000 dolara. Ipak, geografija i pejzaži nadmašuju izazove. Na pitanje kako je i zašto ostavio karijeru dobro plaćenog pilota u komercijalnoj avijaciji i prešao u divljinu Aljaske, on kaže:

"Rad za avio-kompanije donosi dobar novac i sve, ali to je veoma dosadan posao. Voziti Uber je zanimljivije jer možete razgovarati sa svojim putnicima."

(Aero.rs)

Video: Srpski leteći vatrogasci: Pilot Helikopterske jedinice MUP Srbije o Kamovu Ka-32

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>