Promene u wet-lease floti Air Serbia, B737 umesto A320: Nekada na Novom Zelandu i Australiji sada u Srbiji

Vreme čitanja: oko 2 min.

Boeing 737 LY-UNO i LY-DUE su svoje karijere započeli 2004. godine na južnoj hemisferi

Salinger Igor

Litvanska avio-kompanija Getjet Airlines koja obezbeđuje privremene kapacitete za Air Serbia po svemu sudeći zamenila je dva Airbusa A320 za Boeing 737 avione.

Prema podacima servisa za praćenje letova FlightRadar24, za Air Serbia počela su da lete dva Boeinga 737-800 iz flote Getjet Airlines registracija LY-UNO (MSN 33801) i LY-DUE (MSN 33996). U isto vreme dva Airbusa A320 oznaka LY-GYM i LY-MAL uzeta u najam od litvanske kompanije više ne lete za prevoznika iz Beograda.

Poslednji zabeležen komercijalni let za Air Serbia sa LY-GYM realizovan je 26. maja od Valensije (VLC) do Beograda (BEG), a Getjet Airbus je 28. maja vraćen u Viljnus (VNO).

Foto: Salinger Igor

LY-MAL poslednji put je leteo za Air Serbia 27. maja od Pariza (CDG) do srpske prestonice. Ovaj Airbus A320 prebačen je u Kluž Napoku (CLJ) dan kasnije nakon čega nastavlja da obavlja letove u mreži Wizz Air Malta (W4).

A320 vazduhoplove zamenila dva Getjet Airlines Boeing 737-800. Prvi let LY-UNO u mreži Air Serbia obavljen je 28. maja na letu za Pariz (CDG) dok je LY-DUE počeo da prevozi putnike srpske avio-kompanije 29. maja - takođe ka prestonici Francuske.

Salinger Igor

Boeing 737 LY-UNO i LY-DUE su proizvedeni pre dvadeset godina koji su svoje karijere započeli 2004. godine na južnoj hemisferi. Prvi korisnik LY-UNO bio je australijski Virgin Blue dok je LY-DUE prvobitno leteo za Pacific Blue Airlines sa Novog Zelanda, pokazuju podaci Planespotters.

Getjet Airlines na svom sajtu navodi da su B737 opremljeni kabinom sa 189 sedišta dok Airbusi A320 koje je Air Serbia do nedavno koristila mogu da prime ukupno 180 putnika. Hoće li i kada Airbusi LY-GYM i LY-MAL ponovo leteti za Air Serbia ostaje da se vidi.

Salinger Igor

Pored dva nova Boeinga 737, srpski prevoznik trenutno koristi od početka aprila i A320 regsitracije LY-WIZ kao i LY-CAP koji je počeo da saobraća za Air Serbia 27. aprila pokazuju podaci FlightRadar24.

Kao i prethodne godine, Air Serbia i ove sezone koristi kapacitete drugih avio-kompanija kako bi realizovala letove u svojoj mreži. Pored četiri litvanske letelice, za Air Serbia leti i Embraer E190 LZ-PLO Bulgaria Air (FB) kao i jedan Airbus A320 LZ-FSB bugarske firme Fly2Sky (F6).

(Aero.rs)