Avio-kompanija za pse u nevolji: Tek što su poleteli, već su dobili prvu tužbu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Suština problema je u tome što je avion Bark Aira poleteo sa privatnog umesto sa komercijalnog terminala na aerodromu Vestčester, jer svi avioni koji imaju više od devet sedišta ne mogu koristiti privatni terminal

Foto: Shutterstock

Lokalni zvaničnici u Njujorku podneli su tužbu protiv kompanije Bark Air, avio-prevoznika specijalizovanog za prevoz pasa,  i čarter kompanije Talon Air (koju je Bark angažovao) tvrdeći da krše ograničenja korišćenja aerodroma u okrugu Vestčester, javlja CBS.

U tužbi u koju je ova informativna kuća imala uvid, tvrdi se da privatni terminal na aerodromu Vestčester sa kojeg Bark obavlja čarter letove, ograničava kompanije da prodaju sedišta na letelicama sa devet ili manje sedišta: Veće letelice moraju da lete sa komercijalnog terminala aerodroma, a avion kojim je Bark Air obavio prvi let o kom je portal Aero.rs pisao - obavljen je avionom Gulfstream G5 koji može da primi 12 do 16 putnika.

Bark na svom sajtu navodi da prevozi pse Gulfstream G5 avionima, koji mogu da prime 12 do 16 putnika, da su avioni dizajnirani da prime 15 pasa zajedno sa njihovim ljudskim saputnicima, ali da nikada ne prodaje više od 10 karata.

Bark (u prevodu - lavež), proizvođač BarkBox pretplata na igračke i poslastice za kućne ljubimce, najavio je svoju avio-službu u aprilu sa letovima između okruga Vestčester i Los Anđelesa, kao i međunarodne letove za London. Portparol Barka je rekao da kompanija ne komentariše pravne postupke, ali je dodao da "ne veruje da će ovo uticati na njihove operacije". Ni pravni zastupnik okruga Vestčester nije odgovorio na zahtev mreže CBS za komentar.

Foto: Shutterstock

Bark Airov prvi let, koji je rasprodat, poleteo je iz Njujorka za Los Anđeles 23. maja. Karte su koštale 6.000 dolara za jednog psa i jednog čoveka. Na sajtu kompanije se navodi da su letovi zakazani za drugu polovinu ovog meseca - većim delom rasprodati.

(Aero.rs)