Tri kompanije iz bivše Jugoslavije među najboljim avio-prevoznicima u ovom delu Evrope

Vreme čitanja: oko 1 min.

Air Serbia i Croatia Airlines po osmi put se našle na listi najboljih regionalnih prevoznika, Air Montenegro po prvi put ušao u izbor

Salinger Igor

Air Serbia, Croatia Airlines i Air Montenegro našli su se među najboljim avio-prevoznicima istočne Evrope na godišnjoj dodeli nagrada World Airline Awards, koju organizuje Skytrax.

Srpski i hrvatski nacionalni avio-prevoznik našli su se po osmi put među najboljima u kategoriji, dok je Air Montenegro prvi put ušao na listu.

Pored toga, Air Serbia je takođe imenovana među najboljim regionalnim avio-kompanijama u Evropi i među najboljim regionalnim prevoznicima na svetu, javlja Ex-Yu Aviation.

Salinger Igor

Air Serbia je proglašena za četvrtog najboljeg prevoznika istočne Evrope, iza airBaltic, LOT Polish Airlines i Wizz Air, dok je Croatia Airlines zauzela šesto mesto, ispred CSA Czech Airlines. Air Montenegro je prvi put ušao na listu, zauzevši deseto mesto.

Air Serbia je takođe proglašena trećom najboljom regionalnom avio-kompanijom u Evropi, iza Aegean Airlines i Air Dolomiti. Nadalje, zauzela je dvadeseto mesto u kategoriji najboljih regionalnih prevoznika na svetu, odmah iza American Eagle i Qantas Link.

Foto: Shutterstock

Qatar Airways je proglašen za avio-kompaniju godine. Osvojio je priznanje po osmi put u 25-godišnjoj istoriji nagrada. Prošlogodišnji pobednik Singapore Airlines bio je drugoplasiran, dok je Emirates zauzeo treće mesto.

Saudi Arabian Airlines je prepoznata kao najviše unapređena avio-kompanija na svetu, dok je najbolji evropski prevoznik Turkish Airlines, ispred Air France i Swiss. Star Alliance je proglašen za najbolji svetski savez avio-kompanija.

Nagrade World Airline Awards, opisane kao "Oskari avio-industrije" su najpoželjnija priznanja za kvalitet u avio-industriji, a dodeljuju se na osnovu anketiranja putnika koji su imali validne karte na aerodromima širom sveta.

Ove godine, pripadnici više od 100 različitih nacionalnosti učestvovalo je u anketi o zadovoljstvu kupaca. Ankete mere standarde kroz 49 ključnih pokazatelja performansi proizvoda i usluga avio-kompanija.

(Aero.rs)