ITA Airways vraća na nebo prepoznatljivi brend nekadašnje avio-kompanije Alitalia

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ova najava dolazi nakon akvizicije ITA Airwaysa od strane Lufthansa Grupe i poklapa se sa objavom finansijskih rezultata za prvu polovinu 2024. godine

Foto: Pixabay

Naslednik kompanije Alitalia, avio-prevoznik ITA Airways najavio je planove da oživi legendarnu Alitalia marku do kraja 2024. godine, uključujući slogan "inspirisano Alitalijom" na ključnim mestima, postepeno ga integrišući u dizajn aviona svoje flote.

Ovaj potez ima za cilj da unapredi nasleđe Alitalije, istovremeno zadržavajući prepoznatljiv identitet ITA Airwaysa. Predsednik kompanije, Antonino Turiči naglasio je da će "ova strategija ojačati vrednosti kompanije u pružanju vrhunskih usluga u vazdušnom saobraćaju".

Ova najava dolazi nakon akvizicije ITA Airwaysa od strane Lufthansa Grupe i poklapa se sa objavom finansijskih rezultata za prvu polovinu 2024. godine.

Kompanija je prijavila prihod od 1,4 milijarde evra, što je povećanje od 300 miliona u odnosu na 2023. godinu, sa zaradom pre oporezivanja (EBITDA- Earnings Before Interests, Taxes, Depreciation, and Amortization) od 62 miliona evra, navodi portal Aviation24. ITA Airways je takođe zabeležila rast broja putnika od 26%, prevezavši 8,3 miliona putnika uz poboljšan koeficijent popunjenosti od 79%.

Pored toga, ITA Airways planira proširenje svog salona na aerodromu Milano Linate, kako bi mogla da primi do 400 gostiju dnevno.

(Aero.rs)