Седни у Боинг којем су софтвер радили ниско плаћени Индијци и који се обрушио на земљу неколико пута пре забране полетања. А поготово сада када им индустрија тоне...
Ја проблем са руским развојем и производњом немам, поготово када су се одлучили да ту област покрију.
Za neobavestene: ovo je jedini primerak aviona koji je godinama stajao nezavrsen i kojeg su jedva završili koristeći rizične ruske avio delove. Evo, pratite dalje koliko će novih da naprave za sledeće 3 godine. Odgovor: nijedan!
Седни у Боинг којем су софтвер радили ниско плаћени Индијци и који се обрушио на земљу неколико пута пре забране полетања. А поготово сада када им индустрија тоне...
Ја проблем са руским развојем и производњом немам, поготово када су се одлучили да ту област покрију.
Milojica
U zivotu necu sesti u kineski i ruski avion!
Podelite komentar
Алекса
@Milojica
Седни у Боинг којем су софтвер радили ниско плаћени Индијци и који се обрушио на земљу неколико пута пре забране полетања. А поготово сада када им индустрија тоне... Ја проблем са руским развојем и производњом немам, поготово када су се одлучили да ту област покрију.
Podelite komentar
Boris
Za neobavestene: ovo je jedini primerak aviona koji je godinama stajao nezavrsen i kojeg su jedva završili koristeći rizične ruske avio delove. Evo, pratite dalje koliko će novih da naprave za sledeće 3 godine. Odgovor: nijedan!
Podelite komentar
Алекса
@Boris
Седни у Боинг којем су софтвер радили ниско плаћени Индијци и који се обрушио на земљу неколико пута пре забране полетања. А поготово сада када им индустрија тоне... Ја проблем са руским развојем и производњом немам, поготово када су се одлучили да ту област покрију.
Podelite komentar