• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kinezi proširuju ponudu: COMAC nudi još dve verzije aviona C919, jednu kraću i jednu produženu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kineski C919 želi da se se na tržištu takmiči sa znato većim i iskusnijim Airbusom i Boeingom, odnosno sa njihovim modelima A320neo i B737 MAX

  • 0
Avion Kina C919 COMAC Profimedia/ddp USA/ChinaImages

Kineski proizvođač aviona COMAC planira da proizvede nove varijante svog najmodernijeg uskotrupnog aviona, modela C919. Fabrika iz Šangaja najavljuje novu izduženu i skraćenu verziju C919 kako bi se bolje adaptirala potrebama kupaca.

COMAC je tokom ovogodišnjeg Međunarodnog avio-sajma u Šangaju koji se održavao u periodu između 23. i 25. novembra saopštio da će na tržište plasirati još dva aviona bazirana na letelici C919. Radi se o vazduhoplovima sa skraćenim, odnosno izduženim trupom.

Avion u kraćoj varijanti bi prema najavama proizvođača mogao da preveze oko 140 putnika u dvoklasnoj putničkoj kabini, prenosi AirPortal.hu. Ovaj avion bi takođe trebao da bude sposoban za obavljanje letova ka aerodromima na velikim nadmorskim visinama.

Avion Kina C919 COMAC Profimedia/Avalon/LONG WEI
Imajući u vidu povećanje kapaciteta avio-kompanija u poslednjih nekoliko godina, za očekivati je da će veću pažnju prevoznika privući verzija C919 sa izduženim trupom.

U standardnoj dvoklasnoj kabinskoj konfiguraciji duži C919 će moći da preveze 210 putnika, obećava COMAC.

Pored većeg kapaciteta, još jedna vrlina izduženog COMAC-a trebala bi da bude i dolet zahvaljujući kojem će avio-kompanije moći da obavljaju znatno duže letove nego sa standardnim C919, piše AirPortal.hu.

C919 je najnoviji avion u ponudi kineskog proizvođača COMAC-a koji je u komercijalni saobraćaj ušao u maju ove godine. Radi se o uskotrupnom avionu kapaciteta između 158 i 174 putnika koji ima dolet od 5.500 kilometara.

COMAC je do sada proizveo svega dva primerka C919 koja su isporučena China Eastern Airlinesu ali se uskoro očekuje još aviona u floti ovog i drugih prevoznika.

Kineski C919 se na tržištu takmiči sa znato većim i iskusnijim Airbusom i Boeingom, odnosno sa njihovim modelima A320neo i B737 MAX.

(Aero.rs)

Video: Oni prave rakete i bespilotne letilice : Šta je Beoavia?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>