• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Avio-kompanija kažnjena sa 300.000 dolara zbog kašnjenja letova: Držali putnike više od četiri sata u avionu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Prema američkim saveznim propisima, međunarodni letovi ne smeju ostati na platformi aerodroma duže od četiri sata bez omogućavanja putnicima da izađu iz aviona

  • 0

Američko Ministarstvo saobraćaja (US Department of Transportation) kaznilo je avio-kompaniju Volaris sa 300.000 dolara zbog kršenja federalnog zakona u vezi sa kašnjenjima na aerodromima.

Aviokompanija mora platiti 150.000 dolara kazne sada, sa mogućnošću suočavanja sa dodatnih 150.000 dolara ukoliko dođe do sličnih prekršaja u narednoj godini.

Prema propisima, međunarodni letovi ne smeju ostati na platformi aerodroma duže od četiri sata bez omogućavanja putnicima da izađu iz aviona.

Tokom 2021. i 2022. godine, Volaris je dozvolio da dva leta prekorače ovaj limit bez pružanja mogućnosti putnicima da napuste avione.

Let Volarisa 5892 od Gvadalahare do Dalas Fort Vorta preusmeren je na Međunarodni aerodrom Džordž Buš 17. avgusta 2021. godine i imao je kašnjenje na platformi od pet sati i 32 minuta.

Let  826 od Meksiko Sitija do Čikaga O’Her preusmeren je na Sent Luis 23. jula 2022. godine i imao je kašnjenje na platformi od četiri sata i 35 minuta.

Kancelarija za zaštitu potrošača u avijaciji Ministarstva saobraćaja istražila je i utvrdila da nijedan od izuzetaka tzv. pravila o kašnjenju na platformi nije bio primenljiv na ove letove, preneo je Transportation today.

Ministarstvo je izreklo više od 164 miliona dolara kazni protiv aviokompanija zbog kršenja prava potrošača tokom Bajdenove administracije.

(Aero.rs)

Video: Pariz Šarl de Gol aerodrom (CDG)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>