Non-stop letovi između Evrope i Australije sve bliži: Odobrena modifikacija Qantas A350 sa ultra dugim doletom
Zbog potrebe da se avionu obezbedi što veći dolet, Airbus je projektovao novi dodatni centralni rezervoar za gorivo. Njegov dizajn EASA prvobitno nije odobrila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rodney Marinkovic
First delivery of Airbus A350 - 1000 to Qantas is in year 2026. Coincidently, opening of Western Sydney Airport is that year. Fantastic tandem. Qantas A350 and Sydney Western Airport! Sunrise to the world come true. 🇦🇺♥️✈🇬🇧✈🇺🇸✈🌐🛬