Vreme čitanja: oko 1 min.
Ruski avioni za rusko civilno tržište: Državnoj transportnoj lizing kompaniji treba 238 letelica
Vreme čitanja: oko 1 min.
Isporuka novih letelica nije usmerena samo na obnavljanje flote aviokompanija, već i na razvoj domaće avioindustrije i postizanje tehnološkog suvereniteta
Ruska Ujedinjena avijacijska korporacija (United Aircraft Corporation - UAC) i Državna transportna lizing kompanija (GTLK) potpisale su u Vladivostoku sporazum o nameri za isporuku 238 domaćih aviona različitih tipova od 2027. godine, saopštio je UAC.
Dokument predviđa isporuku 132 aviona SJ-100, 65 regionalnih turboprop aviona Il-114-300 i 41 vazduhoplova srednjeg dometa Tu-214, navodi Ruavia.
Sporazum su potpisali generalni direktor UAC-a Jurij Sljusar i generalni direktor GTLK-a Jevgenij Ditrih, a strane su utvrdile glavne uslove za isporuku aviona u periodu 2027-2032, koji će biti dalje razrađeni u čvrstim ugovorima.
Prema rečima Jevgenija Ditriha, isporuka novih aviona nije usmerena samo na obnavljanje flote aviokompanija, već i na razvoj domaće avioindustrije i postizanje tehnološkog suvereniteta, što je od velikog značaja za industriju i zemlju u trenutnim uslovima.
Jurij Sljusar je istakao dugoročni mehanizam finansiranja za nabavku novih aviona, gde će više od dve stotine aviona različitih kapaciteta i dometa, od glavnih linija do regionalnih, biti pridruženo flotama ruskih aviokompanija.
Broj aviona koji će biti isporučeni u okviru projekta može biti dalje prilagođen u skladu sa Sveobuhvatnim programom za razvoj avioindustrije, koji predviđa proizvodnju 142 aviona SJ-100, 51 aviona Il-114-300 i 112 aviona Tu-214 u periodu od 2025. do kraja 2030. godine.
(Aero.rs)
Video: Antonov Airlines An-124
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Промишљач
И сад нек Запад прорачуна шта је добио и колико је изгубио тренутно, а још више у будућности, с овим санкцијама Русији!?
Podelite komentar