Povratak sa ivice smrti: Avion sa 400 putnika koji je imao sve šanse da padne na centar Atine
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zelimir Milosavljevic
Dragi Igore, Tekst je interesantan i svakako poučan. Hvala vam što ste nas podsetili na taj izuzetan događaj. Jedino što mi je zasmetalo je opis otkaza motora. “Eksplozija motora” zvuči senzacionalistički. Pretpostavljam da je došlo do Pumpanja kompresora motora. To nije eksplozija kojom se nešto raznese u milion delova. Pumpanje kompresora je trenutna nestabilnost u strujanju vazduha kroz kompresor koja se manifestuje jakim, tupim zvukom i može biti praćena pojavom plamena na uvodniku i izduvniku motora. U većini slučajeva pumpanje motora je trenutna nestabilnost i motor nastavlja da radi na smanjenom režimu, i.i čak i na normalnom režimu. U nekim slučajevima, pumpanje motora je posledica oštećenja motora i motor mora da se ugasi.