Etihad ervejz preuzeo prvi A321LR

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Etihad ervejz (Etihad Airways) preuzeo je svoj prvi avion tipa Erbas A321LR, čime je započeta isporuka narudžbine koja ukupno obuhvata 30 primeraka ovog modela. Reč je o uskotrupnom avionu dugog doleta, koji će kompaniji omogućiti da poveže destinacije na srednjim relacijama uz zadržavanje nivoa usluge koji se inače očekuje u širokotrupnim avionima.

Avion je preuzet tokom ceremonije u Erbasovom pogonu u nemačkom gradu Hamburgu, a u komercijalni saobraćaj ulazi 1. avgusta 2025. godine na liniji Abu Dabi – Puket. Tokom 2025. godine planirana je isporuka još devet primeraka, dok će ostali A321LR biti uvedeni sukcesivno do kraja dekade.

A-321LR Foto: Etihad Airways

Troklasna konfiguracija sa apartmanima u prvoj klasi

Etihad je ovaj avion opremio u konfiguraciji sa tri klase, što uključuje prvu klasu u obliku zatvorenih apartmana – prvi put u nekom uskotrupnom avionu ove kompanije. Svaki apartman uz prozor ima klizna vrata, potpuno ravan ležaj, ekran od 20 inča u 4K rezoluciji, bežično punjenje i mogućnost Bluetooth povezivanja.

Biznis klasa obuhvata 14 sedišta raspoređenih u formaciji 1-1 sa direktnim pristupom prolazu. Sedišta su takođe opremljena 4K ekranima od 17,3 inča, bežičnim punjenjem i podrškom za bežične slušalice.

U ekonomskoj klasi nalazi se 144 sedišta sa ekranima od 13,3 inča, USB priključcima i Bluetooth povezivanjem, a gornje kabinske pregrade su proširene u odnosu na prethodne generacije uskotrupnih aviona, čime je povećan kapacitet za ručni prtljag.

Internet veza tokom celog leta

Etihadov A321LR koristi Viasat sistem za pružanje internet konekcije tokom leta. Putnicima će biti omogućeno strimovanje sadržaja, onlajn komunikacija i druge aktivnosti sa brzinama od više desetina megabita u sekundi. Konekcija će biti dostupna od poletanja do sletanja, tamo gde to propisi dozvoljavaju. Na linijama prema Aziji usluga će biti aktivna od septembra 2025.

A-321LR Foto: Etihad Airways

Destinacije na kojima će A321LR leteti

Etihad planira da koristi A321LR na srednjim i dužim regionalnim linijama koje zahtevaju veći nivo usluge, a nisu dovoljne za širokotrupne kapacitete. Pored Puketa, u planu su i destinacije kao što su Alžir, Bangkok, Čijang Maj, Kopenhagen, Diseldorf, Kalkuta, Krabi, Krakov, Medan, Milano, Pariz, Pnom Pen, Tunis i Cirih.

Ovaj model biće važan za ostvarenje Etihadove strategije rasta, koja predviđa 38 miliona prevezenih putnika godišnje do 2030. godine, kao i učvršćivanje pozicije Abu Dabija kao regionalnog čvorišta za međukontinentalne i regionalne letove.

(Aero.rs)

Video: Air Serbia Airbus A319 i Airbus A330

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>