Rajaner prozvao evropske čelnike zbog štrajka kontrolora letenja SMATSA
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ptedrag
Svima dati otkaze,oni nisu zadovoljni sa onolikim platama,iza ovog štrajka se krije nešta drugo.
Слађана Точиловац Шаљић
Или као можда боља солуција, да се цивилне контроле лета замене војним особљем које одговара државама. За време пандемије и других криза показало се да је потребно увести другачији мониторинг над цивилним авио саобраћајем. Једноставно, времена су се променила и неки су помислили да своју професију и радно место могу да користе као полугу за уцене различитих врста. Чинећи штету која се потом мери у стотинама милиона евра. А можда и више. На крају крајева и догађај на аеродрому у Вашингтону када је војни хеликоптер ударио у цивилни путнички авион показује да војска треба да управља свим летовима у свакој држави. И због безбедности али и због тога што су неки опортунисти у неким професијама помешали социјални дијалог и уцену.