WizzAir je najgora kompanija u istoriji Aerotransporta..to je stoka teska koja radi sta hoce..na granici zakona..zato sto su jeftini..smatraju da mogu da rade sta hoce..nekoliko puta su prodali moje karte 2 puta i dođe čovek sa istom kartom da sedne..ja izvadim moju kartu i bum..ista sedista..onda ga smeste na neko od sedista za stjuardese..jednom sam i ja sedeo tako..dno dna i tacka!
Wizz air je sasvim korektna kompanija. Letim sa njima godinama. Neprijatnosti mogu da se dese sa bilo kojom kompanijom a konkretno u ovom slučaju radi se o lošim vremenskim uslovima u Beogradu te su pojedini avioni kružili više vremena oko aerodroma tražeći dozvolu da slete. Pojedini du morali sleteti na najbliže aerodrome, u ovom slučaju Skoplje.
Ne radi to samo Wizair, pre 20 dana se desilo i sa letom AirSerbia. Let sa Malte za BG, prvo je kasnio u polasku sat i po, a onda je preusmeren na Podgoricu. Navodno, vojna vežba na aerodromu Nikola Tesla. Pa su svi sedeli u avionu, jer je moralo da se dolije gorivo, pa je isteklo radno vreme posadi. Pa je let iz BG za PG, sa drugom posadom, kasnio, opet, oko sat vremena, kad su stigli, ponovo je let kasnio od prve najave sat i nešto. Tako da, umesto u 16:30 da slete na Teslu, sleteli su posle 01:00h sledećeg dana. Za to vreme, nikakva obaveštenja. U PG su ih izbacili napolje da čekaju šta će da se desi. A taj isti let je 17 dana ranije na putu za Maltu isto kasnio sat i po.
Mene jednom, 80-tih, na Aerodromu u Beogradu, izbacili vec bili u tunelu, I autobusom poslali sve nas, oko 36 putnika, za Sarajevo. Tako smo se drndali cenom avionske karte, dok se autobus na,Romaniji nije pokvario. Onda smo satima sedeli i cekali da dođe bus iz Sarajeva. A dobili smo - diploma golo zauzvrat. Ni povrat karte a o tuzbi niko nije ni razmisljao. Bili sretni da smo stigli neki jos isli za Mostar, Trebinje, itd.
Zar nema pametnih Srba??? Tužite agenciju i dobicete ogromnu odstetu!!! Pa odsteta se daje i na kasnjenje, ovde se radi o 3.sata u predhodnom letenju...pa se nastavilo!!! PODNETI TUŽBU PROTIV KOMPANIJE I PILOTA LICNO, ljudi, pa ovo je kaznjivo, nemojte da se zezate sa ovakvim stvarima...ODSTETA i nikad vise ovakvim KOMPANIJA M A !!!
Pa neko je dozvolio EU da se poigrava. Sami nisu dosli, valjda im Zakon ne bi dozvolio. Uostalom, nije tesko otkazati gostoprimstvo. Pod uslovom da niko korumpiran nije dao dozvolu.
...ma opet sa njima, stave te na "crnu listu" ,ali prioriteta kad dodjes sledeci put. Oni i idu na to da ih njih 5 tuzi, dvoje odustanu u medjuvremenu, a ovima isplate par hiljada i njima super.
Mene je wizz air ispalio skoro za let iz Bakua za Peštu.Kasnili smo preko 5 sati.Nisu hteli ni da čuju da mi plate za štetu koju su mi napravili!Skycop aplikacija za nadoknadu štete me takođe otkačila.Kao bording karta nije validna? Po pravilima međunarodnog avio prevoza nemam prava po njima na nadoknadu a let je bio na daljini 3500km?!
Jedan od ustvari najvećih problema je što oni u našoj zemlji nemaju živig čoveka zaposlenig kome možeš da se obratiš kada imaš problem sa njima!!!mi smo greškom kupili uz karte i smart uslugu,koje nam je duplo podiglo cenu,i počela je sgonija....naravno ništa nismo uradili....nemaš kome da se obratiš...a na mejlu samo neka glupa veštačka inteligencija...koja ne zna ni šta je pitaš.... katastrofa!!!!!!
Radno vreme posade nije problem i treba ga poštovati ali kompanija mora da brine i o putnicima od kojih živi. Zamislite da vas neko čiju ste kartu kupili izbaci iz vozila na pola puta prilikom povratka sa puta?
Resenje je u Direktoratu za civilnu vazdusnu plovidbu. Oni izdaju dozvole za komercijalne letove ali mogu i da ih ukinu ako kompanija ne ispunjava odredjene uslove. U ovom slucaju, ako se zna da se prava putnika iz Srbije konstantno krse.
Takodje, ne vidim razlog zasto ne objavljujete komentare koji se ne kose sa pravilima, a mogu da pomognu?
Ima neka holandska agencija koja im naplati taj bezobrazluk u roku od 3 nedelje. Moja zena se zainatila i uzela im 1600€ za 3 karte i cekanje od 7 sati, sto je najgore lagali da je negde, kao nevreme, pa taj nas avion kasni. Naravno, teska laz, uglavnom posle 3 nedelje holandezi prebacili 1600€
Stevan EG
WizzAir je najgora kompanija u istoriji Aerotransporta..to je stoka teska koja radi sta hoce..na granici zakona..zato sto su jeftini..smatraju da mogu da rade sta hoce..nekoliko puta su prodali moje karte 2 puta i dođe čovek sa istom kartom da sedne..ja izvadim moju kartu i bum..ista sedista..onda ga smeste na neko od sedista za stjuardese..jednom sam i ja sedeo tako..dno dna i tacka!
Podelite komentar
Andjelko Milivojević
Wizz air je sasvim korektna kompanija. Letim sa njima godinama. Neprijatnosti mogu da se dese sa bilo kojom kompanijom a konkretno u ovom slučaju radi se o lošim vremenskim uslovima u Beogradu te su pojedini avioni kružili više vremena oko aerodroma tražeći dozvolu da slete. Pojedini du morali sleteti na najbliže aerodrome, u ovom slučaju Skoplje.
Podelite komentar
Milan
@Andjelko Milivojević
Andjelko, ajd sto lupas vec i lazes. Kakvi vremenski uslovi, procita li ti tekst? Jasno da nas kinje pod okriljem dva prijatelja ludaka.
Podelite komentar
MilosS
Ne radi to samo Wizair, pre 20 dana se desilo i sa letom AirSerbia. Let sa Malte za BG, prvo je kasnio u polasku sat i po, a onda je preusmeren na Podgoricu. Navodno, vojna vežba na aerodromu Nikola Tesla. Pa su svi sedeli u avionu, jer je moralo da se dolije gorivo, pa je isteklo radno vreme posadi. Pa je let iz BG za PG, sa drugom posadom, kasnio, opet, oko sat vremena, kad su stigli, ponovo je let kasnio od prve najave sat i nešto. Tako da, umesto u 16:30 da slete na Teslu, sleteli su posle 01:00h sledećeg dana. Za to vreme, nikakva obaveštenja. U PG su ih izbacili napolje da čekaju šta će da se desi. A taj isti let je 17 dana ranije na putu za Maltu isto kasnio sat i po.
Podelite komentar
Ujka Vasa
Hitno im treba oduzeti dozvolu za rad u Srbiji!
Podelite komentar
Golas
Pa ako gledaš da prodjes jeftinije, onda letis ovakvom kompanijom...
Podelite komentar
Predrag Vučetić
@Golas
Pravila su ista za sve evropske kompanije.
Podelite komentar
Taormina
Mene jednom, 80-tih, na Aerodromu u Beogradu, izbacili vec bili u tunelu, I autobusom poslali sve nas, oko 36 putnika, za Sarajevo. Tako smo se drndali cenom avionske karte, dok se autobus na,Romaniji nije pokvario. Onda smo satima sedeli i cekali da dođe bus iz Sarajeva. A dobili smo - diploma golo zauzvrat. Ni povrat karte a o tuzbi niko nije ni razmisljao. Bili sretni da smo stigli neki jos isli za Mostar, Trebinje, itd.
Podelite komentar
Jaca gr.
Zar nema pametnih Srba??? Tužite agenciju i dobicete ogromnu odstetu!!! Pa odsteta se daje i na kasnjenje, ovde se radi o 3.sata u predhodnom letenju...pa se nastavilo!!! PODNETI TUŽBU PROTIV KOMPANIJE I PILOTA LICNO, ljudi, pa ovo je kaznjivo, nemojte da se zezate sa ovakvim stvarima...ODSTETA i nikad vise ovakvim KOMPANIJA M A !!!
Podelite komentar
Milan
@Jaca gr.
Ma ovo vam je samo igra EU u maltretiranja Srbije.To i dete može da vidi.
Podelite komentar
Ondina
@Jaca gr.
Pa neko je dozvolio EU da se poigrava. Sami nisu dosli, valjda im Zakon ne bi dozvolio. Uostalom, nije tesko otkazati gostoprimstvo. Pod uslovom da niko korumpiran nije dao dozvolu.
Podelite komentar
Shandor
@Jaca gr.
...ma opet sa njima, stave te na "crnu listu" ,ali prioriteta kad dodjes sledeci put. Oni i idu na to da ih njih 5 tuzi, dvoje odustanu u medjuvremenu, a ovima isplate par hiljada i njima super.
Podelite komentar
Južnoprugaš
@Jaca gr.
Mene je wizz air ispalio skoro za let iz Bakua za Peštu.Kasnili smo preko 5 sati.Nisu hteli ni da čuju da mi plate za štetu koju su mi napravili!Skycop aplikacija za nadoknadu štete me takođe otkačila.Kao bording karta nije validna? Po pravilima međunarodnog avio prevoza nemam prava po njima na nadoknadu a let je bio na daljini 3500km?!
Podelite komentar
Maugi
Jedan od ustvari najvećih problema je što oni u našoj zemlji nemaju živig čoveka zaposlenig kome možeš da se obratiš kada imaš problem sa njima!!!mi smo greškom kupili uz karte i smart uslugu,koje nam je duplo podiglo cenu,i počela je sgonija....naravno ništa nismo uradili....nemaš kome da se obratiš...a na mejlu samo neka glupa veštačka inteligencija...koja ne zna ni šta je pitaš.... katastrofa!!!!!!
Podelite komentar
Cako
Nekoliko puta sam putovao sa njima i mislim da vece zlo nema od Wizzair
Podelite komentar
Petar
Šta kupiš to i dobiješ!
Podelite komentar
Verbena
@Petar
Iliti "Koliko para, toliko muzike". To su letovi za one sa taljige sto pustaju korenje na asfaltu.
Podelite komentar
Baki
Čokalije su čudo... Zadnji put sa Wizzom... Prozresao nam dobro vilice pri sletanju...
Podelite komentar
Sara
Izbegavati Wizz i time ga oterati sa ovih prostora. Ocito je da je dobio povlascen status od nase drzave i to zloupotrebljava.
Podelite komentar
Mile sa Morave
@Sara
Ne plati...pusti ljude da rade svoj posao!!!
Podelite komentar
Predrag
@Sara
... apsolutno tačno samo što nema alternativa , nažalost ..
Podelite komentar
Slavke
To je pametna kompanija, a ne AS koja kaznjava posade koje i pomisle na ovakav postupak
Podelite komentar
Predrag Vučetić
@Slavke
Radno vreme posade nije problem i treba ga poštovati ali kompanija mora da brine i o putnicima od kojih živi. Zamislite da vas neko čiju ste kartu kupili izbaci iz vozila na pola puta prilikom povratka sa puta?
Podelite komentar
Avionautik
@Slavke
Resenje je u Direktoratu za civilnu vazdusnu plovidbu. Oni izdaju dozvole za komercijalne letove ali mogu i da ih ukinu ako kompanija ne ispunjava odredjene uslove. U ovom slucaju, ako se zna da se prava putnika iz Srbije konstantno krse. Takodje, ne vidim razlog zasto ne objavljujete komentare koji se ne kose sa pravilima, a mogu da pomognu?
Podelite komentar
Shandor
@Slavke
Ima neka holandska agencija koja im naplati taj bezobrazluk u roku od 3 nedelje. Moja zena se zainatila i uzela im 1600€ za 3 karte i cekanje od 7 sati, sto je najgore lagali da je negde, kao nevreme, pa taj nas avion kasni. Naravno, teska laz, uglavnom posle 3 nedelje holandezi prebacili 1600€
Podelite komentar