Nova bruka Viz era: Let sa Krita za Beograd završio u Skoplju, posada saopštila da im je isteklo radno vreme

 

Komentari

  • Stevan EG

    5. septembar 2025. | 08:45

    WizzAir je najgora kompanija u istoriji Aerotransporta..to je stoka teska koja radi sta hoce..na granici zakona..zato sto su jeftini..smatraju da mogu da rade sta hoce..nekoliko puta su prodali moje karte 2 puta i dođe čovek sa istom kartom da sedne..ja izvadim moju kartu i bum..ista sedista..onda ga smeste na neko od sedista za stjuardese..jednom sam i ja sedeo tako..dno dna i tacka!

  • Andjelko Milivojević

    2. septembar 2025. | 16:26

    Wizz air je sasvim korektna kompanija. Letim sa njima godinama. Neprijatnosti mogu da se dese sa bilo kojom kompanijom a konkretno u ovom slučaju radi se o lošim vremenskim uslovima u Beogradu te su pojedini avioni kružili više vremena oko aerodroma tražeći dozvolu da slete. Pojedini du morali sleteti na najbliže aerodrome, u ovom slučaju Skoplje.

    • 2. septembar 2025. | 17:44

      Milan

      @Andjelko Milivojević

      Andjelko, ajd sto lupas vec i lazes. Kakvi vremenski uslovi, procita li ti tekst? Jasno da nas kinje pod okriljem dva prijatelja ludaka.

  • MilosS

    2. septembar 2025. | 10:07

    Ne radi to samo Wizair, pre 20 dana se desilo i sa letom AirSerbia. Let sa Malte za BG, prvo je kasnio u polasku sat i po, a onda je preusmeren na Podgoricu. Navodno, vojna vežba na aerodromu Nikola Tesla. Pa su svi sedeli u avionu, jer je moralo da se dolije gorivo, pa je isteklo radno vreme posadi. Pa je let iz BG za PG, sa drugom posadom, kasnio, opet, oko sat vremena, kad su stigli, ponovo je let kasnio od prve najave sat i nešto. Tako da, umesto u 16:30 da slete na Teslu, sleteli su posle 01:00h sledećeg dana. Za to vreme, nikakva obaveštenja. U PG su ih izbacili napolje da čekaju šta će da se desi. A taj isti let je 17 dana ranije na putu za Maltu isto kasnio sat i po.

  • Ujka Vasa

    1. septembar 2025. | 17:13

    Hitno im treba oduzeti dozvolu za rad u Srbiji!

  • Golas

    1. septembar 2025. | 11:33

    Pa ako gledaš da prodjes jeftinije, onda letis ovakvom kompanijom...

    • 1. septembar 2025. | 17:00

      Predrag Vučetić

      @Golas

      Pravila su ista za sve evropske kompanije.

  • Taormina

    1. septembar 2025. | 11:29

    Mene jednom, 80-tih, na Aerodromu u Beogradu, izbacili vec bili u tunelu, I autobusom poslali sve nas, oko 36 putnika, za Sarajevo. Tako smo se drndali cenom avionske karte, dok se autobus na,Romaniji nije pokvario. Onda smo satima sedeli i cekali da dođe bus iz Sarajeva. A dobili smo - diploma golo zauzvrat. Ni povrat karte a o tuzbi niko nije ni razmisljao. Bili sretni da smo stigli neki jos isli za Mostar, Trebinje, itd.

  • Jaca gr.

    1. septembar 2025. | 09:05

    Zar nema pametnih Srba??? Tužite agenciju i dobicete ogromnu odstetu!!! Pa odsteta se daje i na kasnjenje, ovde se radi o 3.sata u predhodnom letenju...pa se nastavilo!!! PODNETI TUŽBU PROTIV KOMPANIJE I PILOTA LICNO, ljudi, pa ovo je kaznjivo, nemojte da se zezate sa ovakvim stvarima...ODSTETA i nikad vise ovakvim KOMPANIJA M A !!!

    • 1. septembar 2025. | 10:02

      Milan

      @Jaca gr.

      Ma ovo vam je samo igra EU u maltretiranja Srbije.To i dete može da vidi.

    • 1. septembar 2025. | 11:19

      Ondina

      @Jaca gr.

      Pa neko je dozvolio EU da se poigrava. Sami nisu dosli, valjda im Zakon ne bi dozvolio. Uostalom, nije tesko otkazati gostoprimstvo. Pod uslovom da niko korumpiran nije dao dozvolu.

    • 1. septembar 2025. | 16:49

      Shandor

      @Jaca gr.

      ...ma opet sa njima, stave te na "crnu listu" ,ali prioriteta kad dodjes sledeci put. Oni i idu na to da ih njih 5 tuzi, dvoje odustanu u medjuvremenu, a ovima isplate par hiljada i njima super.

    • 1. septembar 2025. | 17:11

      Južnoprugaš

      @Jaca gr.

      Mene je wizz air ispalio skoro za let iz Bakua za Peštu.Kasnili smo preko 5 sati.Nisu hteli ni da čuju da mi plate za štetu koju su mi napravili!Skycop aplikacija za nadoknadu štete me takođe otkačila.Kao bording karta nije validna? Po pravilima međunarodnog avio prevoza nemam prava po njima na nadoknadu a let je bio na daljini 3500km?!

  • Maugi

    1. septembar 2025. | 07:32

    Jedan od ustvari najvećih problema je što oni u našoj zemlji nemaju živig čoveka zaposlenig kome možeš da se obratiš kada imaš problem sa njima!!!mi smo greškom kupili uz karte i smart uslugu,koje nam je duplo podiglo cenu,i počela je sgonija....naravno ništa nismo uradili....nemaš kome da se obratiš...a na mejlu samo neka glupa veštačka inteligencija...koja ne zna ni šta je pitaš.... katastrofa!!!!!!

  • Cako

    31. avgust 2025. | 15:11

    Nekoliko puta sam putovao sa njima i mislim da vece zlo nema od Wizzair

  • Petar

    31. avgust 2025. | 13:59

    Šta kupiš to i dobiješ!

    • 1. septembar 2025. | 11:15

      Verbena

      @Petar

      Iliti "Koliko para, toliko muzike". To su letovi za one sa taljige sto pustaju korenje na asfaltu.

  • Baki

    31. avgust 2025. | 10:29

    Čokalije su čudo... Zadnji put sa Wizzom... Prozresao nam dobro vilice pri sletanju...

  • Sara

    31. avgust 2025. | 10:27

    Izbegavati Wizz i time ga oterati sa ovih prostora. Ocito je da je dobio povlascen status od nase drzave i to zloupotrebljava.

    • 31. avgust 2025. | 12:28

      Mile sa Morave

      @Sara

      Ne plati...pusti ljude da rade svoj posao!!!

    • 31. avgust 2025. | 15:13

      Predrag

      @Sara

      ... apsolutno tačno samo što nema alternativa , nažalost ..

  • Slavke

    31. avgust 2025. | 08:57

    To je pametna kompanija, a ne AS koja kaznjava posade koje i pomisle na ovakav postupak

    • 31. avgust 2025. | 11:37

      Predrag Vučetić

      @Slavke

      Radno vreme posade nije problem i treba ga poštovati ali kompanija mora da brine i o putnicima od kojih živi. Zamislite da vas neko čiju ste kartu kupili izbaci iz vozila na pola puta prilikom povratka sa puta?

    • 31. avgust 2025. | 13:44

      Avionautik

      @Slavke

      Resenje je u Direktoratu za civilnu vazdusnu plovidbu. Oni izdaju dozvole za komercijalne letove ali mogu i da ih ukinu ako kompanija ne ispunjava odredjene uslove. U ovom slucaju, ako se zna da se prava putnika iz Srbije konstantno krse. Takodje, ne vidim razlog zasto ne objavljujete komentare koji se ne kose sa pravilima, a mogu da pomognu?

    • 1. septembar 2025. | 16:43

      Shandor

      @Slavke

      Ima neka holandska agencija koja im naplati taj bezobrazluk u roku od 3 nedelje. Moja zena se zainatila i uzela im 1600€ za 3 karte i cekanje od 7 sati, sto je najgore lagali da je negde, kao nevreme, pa taj nas avion kasni. Naravno, teska laz, uglavnom posle 3 nedelje holandezi prebacili 1600€