Kada je JAT bio veći od Turkiš erlajnsa: Zlatno doba jugoslovenskog avioprevoznika
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Saša
Treba reći i to da je Jat imao brojne poslovnice širom sveta, koje su bile važne koliko i ambasade, kad si imao bilo koji problem bilo gde u svetu, prvo si išao u Jatovu poslovnicu u toj državi, a ne u ambasadu..toliko o moći Jata! Svaki respekt!
Vladan
Tekst kao tekst je tacan.Ali ne mogu se brkati babe i romboidi.Turski avioni su vlasnistvu drzave,a Air Serbia,kao nacionalni prevoznik,nema niti jedan avion u vlasnistvu.To je wvetski raritet.Svi su lizovani na odredjen broj godina. I prevedeni u nas registar.Dry lease contract.Turci pretenduju da budu jedna od najboljih kompanija u svetu,sto vec sad jesu.Air Serbia je mehur od sapunice.Spolja izgleda sve korektno,ali kada se zagrebe ospod povrsine,dolazi se do tuzne istine.