Kada je JAT bio veći od Turkiš erlajnsa: Zlatno doba jugoslovenskog avioprevoznika

 

Komentari

  • Avionautik

    16. novembar 2025. | 22:26

    Prva i druga klasa prvih turskih civilnih pilota islibsuvu Vrsac sa 14om klasom JATovih pilota. THY je mogao da bira Lufthansinu ili JATovu pilotsku skolu. Izabrao je JAT. Nase turske kolege su od tada poznate kao "Yugo kaptan".

  • Dugi

    13. novembar 2025. | 18:14

    Turci ne vode brigu koje pobedio boj na kosovu. Dok jugoslavija nije bila opterećena time cvetala je.

  • Saša

    12. novembar 2025. | 17:44

    Treba reći i to da je Jat imao brojne poslovnice širom sveta, koje su bile važne koliko i ambasade, kad si imao bilo koji problem bilo gde u svetu, prvo si išao u Jatovu poslovnicu u toj državi, a ne u ambasadu..toliko o moći Jata! Svaki respekt!

  • Vladan

    12. novembar 2025. | 16:56

    Tekst kao tekst je tacan.Ali ne mogu se brkati babe i romboidi.Turski avioni su vlasnistvu drzave,a Air Serbia,kao nacionalni prevoznik,nema niti jedan avion u vlasnistvu.To je wvetski raritet.Svi su lizovani na odredjen broj godina. I prevedeni u nas registar.Dry lease contract.Turci pretenduju da budu jedna od najboljih kompanija u svetu,sto vec sad jesu.Air Serbia je mehur od sapunice.Spolja izgleda sve korektno,ali kada se zagrebe ospod povrsine,dolazi se do tuzne istine.

    • 13. novembar 2025. | 08:13

      Bobo

      @Vladan

      Priča je o JAT-u, i o tome koliki smo papci ispali.