Pacov u avionu KLM-a primorao kompaniju da otkaže povratni let sa Kariba

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Putnici na interkontinentalnom letu kompanije KLM Royal Dutch Airlines našli su se u neuobičajenoj situaciji nakon što je tokom leta iz Evrope ka Karibima u putničkoj kabini primećen pacov, što je dovelo do otkazivanja povratnog leta ka Holandiji i višesatnog zadržavanja više od 250 putnika.

Incident se dogodio 11. decembra na letu KLM KL765, na relaciji Amsterdam (Šiphol, AMS) – Aruba (AUA) – Bonaire (BON). Prema navodima kompanije, pacov je primećen tokom leta, ali je posada odlučila da nastavi putovanje ka Arubi, umesto povratka na polazni aerodrom. Kako je životinja dospela u avion, za sada nije poznato.

Avion tipa Erbas A330, koji KLM redovno koristi na dugolinijskim karipskim rotacijama, nakon sletanja nije dobio dozvolu da nastavi povratni let ka Evropi. Zbog obavezne deratizacije, temeljne dezinfekcije i tehničkog pregleda, povratni let KL766 na relaciji Bonaire – Aruba – Amsterdam bio je otkazan.

Prema dostupnim informacijama, ukupno 254 putnika bilo je pogođeno otkazivanjem leta, uključujući i one koji su sa Arube nastavili putovanje ka Bonaireu. KLM je putnicima obezbedio smeštaj, dok je kompanija započela aktivnosti na njihovom preusmeravanju i organizaciji alternativnog prevoza.

KLM Airbus A330-300 PH AKA Foto: Shutterstock

Holandski list Telegraaf objavio je i video-snimak na kojem se vidi pacov kako se kreće iza zavese u kabini aviona, što je dodatno skrenulo pažnju javnosti na ovaj incident. Portparol KLM-a izjavio je da su bezbednost i dobrobit putnika i posade bili presudni faktori u odluci da se avion privremeno povuče iz saobraćaja.

Prema naknadnim informacijama koje su objavili holandski mediji, pacov je uhvaćen tek 36 sati nakon što je prvi put primećen, a avion će biti vraćen u saobraćaj tek po završetku svih propisanih procedura.

KLM Airbus A330-300 PH AKA Foto: Shutterstock

Nakon primećivanja glodara u avionu, standardne bezbednosne procedure nalažu da se avion privremeno povuče iz upotrebe kako bi se obavio detaljan pregled putničke kabine, tovarnog prostora i tehničkih odeljaka. Glodari mogu da oštete električne instalacije, izolaciju i sisteme za klimatizaciju, ali i da predstavljaju higijenski rizik, zbog čega se sprovode deratizacija, temeljno čišćenje i dodatne tehničke provere. Avion se vraća u saobraćaj tek nakon što nadležne službe potvrde da ne postoji rizik po bezbednost putnika i posade.

(Aero.rs)

Video: Beograd spojen sa Astanom redovnim letom: Konferencija za medije SCAT Airlines u Beogradu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>