Godine zanemarivanja dovele su do propadanja muzeja. Muzej nije samo ono što može da se vidi u muzeju i oko njega. U depou se nalaze izuzetno vredne letelice i arhivska građa.
I vlada sad očekuje da će neko drugi brinuti o našoj kulturnoj i istorijskoj baštini bolje od nas?
Da podsetim samo na aferu od pre par godina kada je sprečena prodaja delova jedinog aviona Lokid P - 38 koji je bio u našem vazduhoplovstvu. U depou muzeja se nalazi i JEDINI NA SVETU sačuvani Fiat G50 iz drugog svetskog rata. Vrednost Fiata je neprocenjiva a ostalih eksponata se meri u milionima.
Slovenci su svoj muzej u Pivki napravili od nule restauracijom vazduhoplova koje su našli na svojoj teritoriji i kupovinom od stranaca ( Mig21 kupljen od čeha i Orao kupljen od rumuna) a mi puštamo da propada ono što imamo.
Na sreću, u Srbiji još ima vazduhoplovnih entuzijasta. Ističem primer nekoliko starešina sa aerodroma Morava koji samostalno restauriraju F-86 Sejbr i ljude sa Lisičijeg jarka koje su sačuvali i obnavljaju prototip našeg Jastreba.
Takvim ljubima treba poveriti Muzej...
Logično jr da država upravlja muzejima i čuva istorijske vrednosti,ali po receptu lopovluka sve se dovede do propasti a onda nudi drugom za bagatelu...
Rudi
Godine zanemarivanja dovele su do propadanja muzeja. Muzej nije samo ono što može da se vidi u muzeju i oko njega. U depou se nalaze izuzetno vredne letelice i arhivska građa. I vlada sad očekuje da će neko drugi brinuti o našoj kulturnoj i istorijskoj baštini bolje od nas? Da podsetim samo na aferu od pre par godina kada je sprečena prodaja delova jedinog aviona Lokid P - 38 koji je bio u našem vazduhoplovstvu. U depou muzeja se nalazi i JEDINI NA SVETU sačuvani Fiat G50 iz drugog svetskog rata. Vrednost Fiata je neprocenjiva a ostalih eksponata se meri u milionima. Slovenci su svoj muzej u Pivki napravili od nule restauracijom vazduhoplova koje su našli na svojoj teritoriji i kupovinom od stranaca ( Mig21 kupljen od čeha i Orao kupljen od rumuna) a mi puštamo da propada ono što imamo. Na sreću, u Srbiji još ima vazduhoplovnih entuzijasta. Ističem primer nekoliko starešina sa aerodroma Morava koji samostalno restauriraju F-86 Sejbr i ljude sa Lisičijeg jarka koje su sačuvali i obnavljaju prototip našeg Jastreba. Takvim ljubima treba poveriti Muzej...
Podelite komentar
Koki
Logično jr da država upravlja muzejima i čuva istorijske vrednosti,ali po receptu lopovluka sve se dovede do propasti a onda nudi drugom za bagatelu...
Podelite komentar