NA1 - novi, nadzvučni avion: Nikad ostvarena bajka Jugoslavije, zemlje koja je umirala
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Smokvara
Problem sa Englezima je bio sto nisu htjeli da dijele tehnologiju mladju od 7-8 godina. S druge strane s Francuzima smo vec imali dobru saradnju.
Skokvara
Niste naveli da je razvoj avionike i softvera kao i samog fly-by-wire sistema bio povjeren Sarajevskom UNIS-u i da se na tom vec uvelike radilo kad je izbio sukob '92.
Bole
Projekat je trebalo da bude mini-Rafal, i rađen je u saradnji sa Francuzima. Zapravo je trebao da ima jedan motor od dva koji danas ima Rafal i da se predaje siromašnijim zemljama (Jugoslavija je tu imala dobre odnose, preko nesvrstanih). Nažalost, od svega ništa.